המצור על בכירי חמאס מתהדק: "צה"ל הגיע למקום בו שהה סינוואר"

על פי בכירים בישראל, לוחמי צה"ל הגיעו למקומות בהם שהו מנהיג חמאס ברצועה וחברים נוספים בהנהגת ארגון הטרור - זמן קצר אחרי שהם נמלטו. בצה"ל, שממקד את פעילותו בח'אן יונס בהגעה להנהגת חמאס, חשים שחלה התקדמות

זמן צפייה: 01:11

לוחמי צה"ל הגיעו למקום בו שהה מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינואר, זמן קצר אחרי שהוא נמלט - כך פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית. על פי הגורמים, צה"ל ממקד את פעילותו בדרום הרצועה בכלל, ובח'אן יונס בפרט, בהגעה לצמרת ההנהגה של חמאס - ולאחרונה חלה התקדמות חיובית במרדפים המתנהלים.

המצוד אחר סינוואר הביא את גורמי הביטחון בישראל להסיק שהוא בתנועה, ולא מתחבא במקום מסתור אחד. בנוסף, צה"ל הגיע גם למקומות בהם שהה מוחמד דף - המהווה יעד מרכזי לחיסול גם כן.

חרבות ברזל מחבלים נעצרים מחוץ לבית חולים בעזה חמאס צה"ל שב"כ
מחבלים נעצרים מחוץ לבית חולים בעזה | צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט התייחס למצוד אחר מנהיגי הטרור בסיור שקיים היום בסמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, יחד עם סגן הרמטכ"ל האלוף אמיר ברעם, מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן ומפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה אלוף-משנה חיים כהן. "בדרום הרצועה ח'אן יונס הפכה לבירת הטרור החדשה", אמר השר גלנט, והוסיף: "עד שנגיע ליעדים שלנו לא נרפה מהמקום הזה, עד שנביא את בכירי הארגון הרצחני חמאס למקום שמגיע להם - או לבית הקברות או לבית הכלא".