כוחות הביטחון פעלו בג'נין: 4 מחבלים חוסלו בחילופי האש

כוחות צה"ל וימ"מ נכנסו לג'נין, כאשר חילופי אש התפתחו בין כוחות הביטחון לבין חמושים. הפלסטינים מדווחים על ארבעה הרוגים, בנוסף ל-18 פצועים. לפי הדיווחים, בין ההרוגים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי ובכיר בזרוע הצבאית של חמאס

זמן צפייה: 03:26

כוחות צה"ל, ימ"מ, מג"ב ושב"כ נכנסו היום (חמישי) לג'נין, כאשר חילופי אש התפתחו בין כוחות הביטחון לבין חמושים פלסטינים. משרד הבריאות הפלסטיני אישר כי ארבעה נהרגו מאש צה"ל, ובנוסף ישנם עוד 18 פצועים, בהם ארבעה במצב קשה.

לפי הדיווחים, בין ההרוגים נדאל ח'אזם, בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי ובן דודו של המחבל שביצע את הפיגוע בבר "אילקה" ברחוב דיזינגוף בתל אביב לפני כמעט שנה, ויוסף אבו אשרין, בכיר בזרוע הצבאית של חמאס. מצה"ל נמסר כי חשוד נוסף נוטרל לאחר שניסה לתקוף את הלוחמים באמצעות לום ברזל.

דובר חמאס, עבד אללטיף אלקאנוע, מסר: "ההתנקשות בגיבורים של ההתנגדות בג'נין לא תעבור ללא תגובה, העם הפלסטיני וההתנגדות מסוגלים להכות בישראל ולגרום לה לשלם על הפשעים שלה".

המחבלים יוסף שרים ונידל ח'אזם, שחוסלו בג'נין
המחבלים יוסף שרים ונידל ח'אזם, שחוסלו בג'נין

הלילה פעלו לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב למעצר שמונה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, במסגרת מבצע "שובר גלים". המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירה, לא היו נפגעים לכוחות הביטחון.