לוחמי לוט"ר ילוו נערים בסיכון: "יעבירו אותם מסע מרגש"

במסגרת הליווי, הלוחמים יאמצו את הנערים לכמה חודשים ויעבירו להם פעילויות המדמות את הכשרתם. אירוע פתיחה חגיגי לתוכנית התקיים בהשתתפות אסף גורן ואנחל בונני. "תסייע להגשמת חלומות"

צה"ל, נערים בסיכון

אירוע פתיחה חגיגי התקיים היום (שני) וחנך את שיתוף הפעולה הראשוני בין יחידת לוחמי לוט"ר, לבין ארגון "אלאור", המסייע לנערים ונערות בסיכון. במסגרת האירוע, הנערים עלו על מדי צבא, עברו מסלול אתגרי, ירו בנשק וביצעו תרגילים המדמים לחימה. מי שפעלו לצד הנערים, היו השחקנים והדוגמנים אנחל בונני ואסף גורן.

במסגרת שיתוף הפעולה שיתקיים בין הלוחמים לנערים, יתקיים תהליך ליווי במסגרתו הלוחמים יחנכו את הנערים לכמה חודשים ויעבירו להם פעילויות המדמות את הכשרתם. בנוסף, ילמדו תכנים חינוכים על מנת להעניק לנערים כלים להתמודדות מול הקשיים שלהם במסגרות השונות.

לכתבות נוספות בנושא >>

מבקר המדינה הודיע: "אפתח בבדיקה מיוחדת על האסון במירון"

ילדי הנרות של מירון: מי התעקשו להישאר בהר אחרי האסון?

ילדים אומרים קדיש על אבא: הרוגי האסון במירון הובאו למנוחות

Whatsapp Image 2021 05 03 At 1

מנכ"ל עמותת לוט"ר, רועי נגרי הגיב לשיתוף הפעולה: "המטרה שלנו היא לתרום מניסיוננו לנערים ולנערות וללוות אותם לחזור לחלום ולהגשים את עצמם. אני סמוך ובטוח שליווי לוחמי היחידה המשוחררים כאח בוגר לנערים ולנערות אלו, יהיה משמעותי עבור שני הצדדים, ויסייע להם להשתלב במסלול חיים מסודר ותורם לחברה הישראלית ולהגשים את חלומותיהם".

ראש תחום ילד ונוער בארגון "אלאור", הילה, הגיבה גם היא: "הנערים שלנו נחושים להצליח ולהתחיל דרך חדשה בחייהם. אני בטוחה כי הצבא יהווה עבורם חלק בלתי נפרד מתהליך הבגרות אותו הם עוברים ויעברו בעתיד. אנו מתרגשים מכך שלוחמי לוט"ר יאמצו את ילדינו לתקופה ממושכת שבה יעברו איתם יחד מסע מרגש".