הותר לפרסום: סמ"ר איתי פוגל, בן 22 מיקיר, נפל בקרב בדרום הרצועה

רגע לפני כניסת יום הכיפורים, דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בעזה: סמל-ראשון איתי פוגל, מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת עקבות הברזל, אשר נהרג מפגיעת טיל RPG בטנק שלו. בן דודו, סמ"ר אלקנה נבון, נפל רק לפני מספר שבועות בפעילות מבצעית בג'נין

סמ"ר איתי פוגל
סמ"ר איתי פוגל | צילום: דובר צה"ל

רגע לפני כניסת יום הכיפורים, דובר צה"ל התיר אחר הצהריים (שישי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בדרום רצועת עזה: סמל-ראשון איתי פוגל, בן 22 מיקיר, מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת עקבות הברזל (401), אשר נהרג מפגיעת טיל RPG בטנק שלו. הודעה נמסרה למשפחתו.

לכל העדכונים מהיום ה-371 למלחמה

סמ"ר איתי פוגל הותיר אחריו הורים וארבעה אחים. הוא למד בישיבת נחלים, היה מדריך בבני עקיבא והתנדב בעמותת "להושיט יד". בן דודו, סמ"ר אלקנה נבון, נפל רק לפני מספר שבועות במהלך פעילות מבצעית בג'נין. מהיישוב יקיר נמסר: "אבידה שניה לישוב במלחמת הקיום של מדינת ישראל, המומים וכואבים".

מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של 735 חללי צה"ל, בהם 352 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה ו-10 לוחמים שנפלו בקרבות בדרום לבנון. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

מימין: סמ"ר אלקנה נבון וסמ"ר איתי פוגל, בני הדודים שנפלו בהפרש של שבועות
מימין: סמ"ר אלקנה נבון וסמ"ר איתי פוגל, בני הדודים שנפלו בהפרש של שבועות
מימין: סמ"ר אלקנה נבון וסמ"ר איתי פוגל, בני הדודים שנפלו בהפרש של שבועות
מימין: סמ"ר אלקנה נבון וסמ"ר איתי פוגל, בני הדודים שנפלו בהפרש של שבועות

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לסמ"ר פוגל: "משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של איתי, מטובי בניה של הארץ, ערב יום הכיפורים, אבדה כל כך גדולה, הלב מסרב להאמין. איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו. נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו".

מימין לשמאל: רס"ר במיל' אורי משה בורנשטיין, רס"ן במיל' נתנאל הרשקוביץ ורס"ר במיל' צבי מתתיהו מרנץ
רס"ר במיל' אורי משה בורנשטיין, רס"ן במיל' נתנאל הרשקוביץ ורס"ר במיל' צבי מתתיהו מרנץ | צילום: דובר צה"ל

אמש הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה לוחמי מילואים מיחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת "בני-אור" (460), שנפלו בפיצוץ מטען על האמר צבאי בג'באליה שבצפון הרצועהרס"ן (מיל') נתנאל הרשקוביץ, בן 37 מירושלים, סגן מפקד פלוגה; רס"ר (מיל') אורי משה בורנשטיין, בן 32 ממורשת, מפקד "אכזרית"; ורס"ר (מיל') צבי מתתיהו מרנץ, בן 32 מבני אדם, מפקד כיתה.