צה"ל חשף שיחה בין מחבל למפקדו מיום הטבח: "מי שתתפסו - תהרגו"

המחבל מהכוח המיוחד של החמאס חדר לישראל במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, וערך שיחת טלפון עם מפקדו ברצועת עזה. הוא מתאר את מעשי הרצח שביצע - ואף מבקש מהמפקד להאזין לרעשי צרורות הירי. "המנוולים האלה חיים באושר ואנחנו מושפלים"

זמן צפייה: 01:58

צה"ל חשף היום (שישי) בתקשורת הבינלאומית שיחה נוספת שהתבצעה במהלך מתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, בין מחבל מהכוח המיוחד של החמאס לבין מפקדו ברצועת עזה. המחבל מתאר למפקד שלו במהלך השיחה את מעשי הרצח שביצע בעוטף עזה.

בשיחה, נשמע המחבל אומר למפקדו "אני אפרק אותם אחד אחרי השני" והוסיף כי "המנוולים האלה חיים באושר ואנחנו מושפלים". המפקד עונה לו: "מי שתתפסו, תהרגו אותו". כמו כן, המחבל אף מבקש מהמפקד להאזין לרעשי צרורות הירי שהוא יורה במהלך הטבח הרצחני.

פלסטינים פורצים את גדר הרצועה
מחבלים פורצים את גדר הרצועה | צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90

כזכור, ביום שלישי צה"ל ושב"כ חשפו הקלטת שיחה בין מחבל חמאס לבין אביו ביום הטבח. כחלק ממאמץ טיהור הזירות בעוטף עזה, שב"כ וצה"ל איתרו מכשיר טלפון של אחת הנרצחות בטבח אשר שימש את אחד המחבלים ועליו מוקלטת שיחה בין המחבל ובין משפחתו ברצועת עזה - בה הוא מתגאה בטבח שביצע ביהודים, ואומר לאביו: "אבא, הרגתי עשרה". ההקלטה נחשפה לראשונה במועצת הביטחון של האו"ם.