הזמר והשחקן עידן עמדי נפצע קשה בקרבות בעזה

עמדי, כוכב הסדרה "פאודה" שמשרת במילואים מאז 7 באוקטובר, הובהל לבית החולים שיבא-תל השומר לאחר שנפצע באזור החזה והצוואר במהלך הלחימה ברצועה. מצבו יציב ולא נשקפת כרגע סכנה לחייו. בת דודתו: "מבקשת מכולם להרבות בתפילות"

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

הזמר והשחקן עידן עמדי, כובב הסדרה "פאודה", נפצע היום (שני) באורח קשה בקרב ברצועת עזה והובהל עם פגיעות בחזה ובצוואר לבית החולים שיבא-תל השומר, שם הוא הורדם והונשם. מצבו כרגע מוגדר יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. עמדי משרת במילואים מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר, ביחידה 3600 של חיל ההנדסה.

איילת עמדי, בת דודתו של עידן, אמרה בשיחה עם חדשות 13: "אי אפשר לשתף בהכל, זה מטורף. לא מתעכל. אני מבקשת מכולם להרבות בתפילות כמה שאפשר". אבי יששכרוף, אחד מיוצרי הסדרה "פאודה", כתב בפוסט שפרסם: "כולכם כבר שמעתם, אז רק אומר שעידן עמדי הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להילחם, תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הפצועים רפואה שלמה".

עידן עמדי עם הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי
עידן עמדי עם הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי

בפוסט האחרון שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו, ב-25 בדצמבר, עמדי כתב: "הלב שלנו עם משפחות הגיבורים שנפלו, אנחנו ממשיכים ומבטיחים שמותם של יקירנו לא יהיה לשווא". עוד ביקש: "לכל אלה שחזרו לאותם הרגלים של 6 באוקטובר - תפסיקו. יש קשר ישיר בין היכולת שלכם לאחד את השורות למצב הלוחמים בשטח. אמרו מעט, עשו הרבה".

עידן עמדי בשירות מילואים
עמדי, שירת במילואים מאז 7 באוקטובר | צילום: מתוך אינסטגרם
עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

 

בחודש שעבר פורסם סרטון מפיצוץ בית ספר בשכונת שג'אעיה שבעזה, כשברקע נשמע קולו של עמדי שלחם במקום עם חבריו מחיל ההנדסה. "עוד כקטנה נפוצץ את האיתור, בית הספר, בו מצאו כוחותינו אמצעי לחימה, זירות מטענים ופירי מנהרות", אמר הזמר, "יידע עם ישראל ויידעו כל אומות העולם שאלו הם אויבינו וככה הם מחנכים את ילדיהם. התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש".