ניסיון פיגוע בנתיב העשרה: אזרח קנדה איים בסכין - ונוטרל | תיעוד

מחבל, אזרח קנדי חמוש בסכין, הגיע לכניסה למושב כשהוא מאיים בסכין על חיילים במקום וקורא קריאות נגד המלחמה בעזה. הוא סירב להוראות לעצור - ונורה על-ידי כיתת הכוננות. מד"א: "אין נפגעים בגוף, בת 61 לקתה בחרדה"

זמן צפייה: 07:37

ניסיון פיגוע דקירה בנתיב העשרה שבעוטף עזה: מחבל חמוש בסכין, מוסלמי בעל אזרחות קנדית, הגיע הבוקר (שני) לכניסה למושב כשהוא מאיים בסכין על חיילים שמוצבים במקום. הוא נוטרל על-ידי כיתת הכוננות..

מד"א עדכן כי באירוע "אין נפגעים בגוף", וכי אישה בת 61 לקתה בחרדה ולא נזקקה לטיפול.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2407221200' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נטרול המחבל' poster='' kid='1_4e4ajgze' duration='18']

זירת ניסיון הפיגוע בנתיב העשרה
זירת ניסיון הפיגוע בנתיב העשרה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לוחם כיתת הכוננות שנטרל את המחבל משחזר את רגעי הפיגוע: "בשעה 11:13 הגיע לשער היישוב רכב לבן, הגעתי כדי לבדוק את הנהג, הוא יצא מהרכב חמוש בסכין וזינק לעברי, אנחנו ביצענו ירי לעברו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2407221641' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='הלוחם שנטרל את המפגע משחזר' poster='' kid='1_zzpck932' duration='21']

זיו, רבש"צ נתיב העשרה, סיפר כי "החשוד פרק מהרכב כשהוא חמוש בסכין ואיים על הלוחמים. הוא צעק לעברם באנגלית, סירב לעצור - ונורה".