חיזבאללה ביצע הדמיית פשיטה על יישוב ישראלי: "נמטיר טילים"

ארגון הטרור ערך תצוגת תכלית של אמצעי לחימה חדשים ושל אימון חייליו, במסגרתו גם דיבר אחד מבכירי הארגון ואמר: "אם ממשלת נתניהו תשנה את המשוואה, אנו מוכנים להביא עליכם ימים שחורים שעוד לא ראיתם כדוגמתם"

זמן צפייה: 01:29

ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה ערך היום (ראשון) תצוגת תכלית בה הציג מגוון יכולות התקפיות לקהל גדול שנכח במקום, ונתן "הצצה" ברשתות החברתיות לאותם כלים שחשף כי עשוי להשתמש בהם בעתיד. בין היתר, ביצעו הדגמת פשיטה על יישוב ישראלי.

עם סיומה של תצוגת התכלית, שארגן חזבאללה באחד ממוצביו בדרום לבנון, נאם ראש המועצה המבצעת של חזבאללה, האשם צפי א-דין, אשר אמר: "הרובה שבידיכם, הלוחמים, יביא את הניצחון. המסר שלכם היום הוא לאויב הציוני ולפיו ההתנגדות לא תיסוג למרות הלחצים ולמרות המצב הכלכלי הקשה. אנחנו פה כדי להכריז על מוכנותנו התמידית אל מול כל התוקפנות וכדי לבסס את משוואות ההרתעה".

רכבים שנושאים את טילי חיזבאללה בתצוגת התכלית

"המוכנות שראיתם היום היא חלק מהמוכנות והיכולות שלנו", המשיך א-דין והוסיף: "אנחנו אומרים לנתניהו ולממשלתו - כפי שנכשלתם לייצר משוואה חדשה מול הגיבורים בזרוע הצבאית של הג'יאהד האיסלאמי בעזה, אם אתם חושבים להרחיב את התוקפנות כדי לייצר משוואות אחרות, אנו מוכנים בכדי להביא עליכם ימים שחורים שעוד לא ראיתם כדוגמתם".

"אין לנו צורך להציג את הטילים המדויקים שברשותנו, אלא ישראל תראה אותם כאשר הם יפגעו בלב היישות הציונית אם היא תבצע מעשה טיפשי ותחרוג ממשוואות העימות - אנו נמטיר על ישראל טילים מדוייקים ונשתמש בכל הנשק שיש ברשותנו".

Whatsapp Image 2023 05 21 At 0
חיזבאללה, טרור, לבנון

בתוך כך, באחד מערוצי הטלוויזיה המקורבים לארגון, שידרו קטעים שהוקלטו מתוך תצוגת התכלית וכתב הערוץ דיווח כי במהלכה הארגון הראה תימרון שבמסגרתו ביצעו הדמיה של פשיטה על יישוב ישראלי וחטיפת חיילי צה"ל. בתיעוד נראו פיצוצים באזור התצוגה ולאחר מכן אופנועים של מחבלי הארגון נוסעים לזירות השונות ומבצעים פשיטות וחטיפות.