נפגש עם יורש העצר המקומי: הרמטכ"ל הלוי תועד בביקור חשאי בבחריין

רא"ל הרצוי הלוי תועד בביקור חשאי בבחריין, בעת שנפגש עם יורש העצר המקומי סלמאן בן חמד. בכתבה, שפורסמה בעיתון בחרייני, נצפה הלוי לובש בגדים אזרחיים, יושב לצד שורה של מנהיגים אזוריים ומקומיים. בדובר צה"ל אישרו כי הרמטכ"ל אכן לקח חלק בכנס שהתקיים בממלכה

זמן צפייה: 00:29

הרמטכ"ל רא"ל הרצוי הלוי תועד אמש (חמישי) בביקור חשאי בבחריין, בעת שנפגש עם יורש העצר המקומי סלמאן בן חמד. בכתבה, שפורסמה בעיתון הבחרייני "אח'באר אלח'ליג'", נצפה הלוי לובש בגדים אזרחיים, יושב לצד שורה של מנהיגים אזוריים ומקומיים. הבוקר, בדובר צה"ל אישרו כי הרמטכ"ל אכן לקח חלק בכנס אזורי שהתקיים בממלכה ושב ארצה הלילה.

"הנסיך סלמאן בן חמד (יורש העצר הבחרייני - א"ה) אישר כי היציבות הביטחונית נמצאת בראש סדר העדיפויות הביטחוני של בחריין, והדגיש כי הנושא חייב לקבל את מלוא תשומת הלב", נכתב בעיתון. עוד צוין כי יורש העצר נפגש עם "כמה פקידים ובכירים שלקחו חלק בוועידת הביטחון האזורית בהובלתה של בחריין", אם כי לא צוין מי אלו אותם בכירים.

הרמטכ''ל הנכנס רא''ל הרצי הלוי
הרמטכ''ל רא''ל הרצי הלוי | צילום: דובר צה''ל

ככתוב בדיווח, במהלך הכנס, הצדדים בה דנו ביכולותיהם של המדינות אותן הם מייצגים, להתמודד עם אתגרים אזוריים, כמו גם בשיתוף הפעולה והתיאום ביניהן. יצוין כי מדובר בכנס בינלאומי רחב בו משתתפים מפקדים בכירים מצבאותיהם של כמה מדינות ערביות ובעלות בריתה של בחריין ביניהן סעודיה, האמירויות, ארצות הברית ועוד. זהו ביקורו הראשון של הרמטכ"ל באחת ממדינות "הסכמי אברהם".