תיעוד מחקירת מחבל חמאס: "שמענו קול של ילדים וירינו על הממ"ד"

שב"כ פרסם תיעוד מחקירתו של המחבל עאמר אבו ע'ושה מכוח הנוח'בה של ארגון הטרור, אשר לקח חלק פעיל בטבח בכפר עזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. בחקירה הוא סיפר: "המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג את מי שרואים, ואז לחזור"

זמן צפייה: 05:41

שב"כ פרסם הערב (רביעי) תיעוד מחקירת שב"כ של מחבל חמאס מכוח הנוח'בה אשר לקח חלק פעיל בטבח בכפר עזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. בחקירתו של המחבל עאמר אבו ע'ושה הוא סיפר: "נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ"ד. ירינו על הממ"ד. עד שלא שמענו קול".

המחבל המשיך בתיאור ואמר: "עברנו בבית הראשון. בדקנו אותו ולא היה בו כלום. חמזה הצית את החדר מבחוץ. אחר כך יצא מישהו מהגינה שמאחורה עם צינור - אבו אחמד וחמזה ראו אותו, ירו עליו והרגו אותו". הוא הוסיף: "הלכנו לבית השני. ירינו על החלונות ושברנו את הזכוכיות. בדקנו את הבית ולא מצאנו בו איש. אני הצתתי את חדר השינה. עברנו לבית השלישי. הייתה בו אישה. חמזה הרג אותה, הוא ירה בה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2311011714' autoplay='0' credit='תקשורת שב"כ' desc='התיעוד המלא של חקירת המחבל' poster='' kid='1_b8qoyp1y' duration='364']

באשר למטרות החדירה לישראל אמר המחבל בחקירתו: "המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג. להרוג את מי שרואים, ואז לחזור. אזור המשימה שלנו היה כפר עזה".

משב"כ נמסר: "שב"כ יבוא חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר".