כיפת ברזל הופעלה שוב בעוטף עזה, נבדק אם יורט כטב"מ

מערכת כיפת ברזל הופעלה באזור עוטף עזה ובצה"ל בודקים אם יורט כלי טיס בלתי מאויש שניסה לחדור מהרצועה. לא הופעלה התרעת צבע אדום. צה"ל: "הופעלה כיפת ברזל לעבר כלי לא מזוהה מעל עזה"

זמן צפייה: 01:10

מערכת כיפת ברזל הופעלה הבוקר (שני) בעוטף עזה. בצה"ל בודקים אם מדובר בניסיון יירוט של כלי טיס בלתי מאויש. לא הופעלה התרעת צבע אדום. אין הנחיות מיוחדות לתושבים. מצה"ל נמסר: "כלי טיס בלתי מזוהה זוהה על-ידי מערכות הבקרה האווירית כשטס בשמי רצועת עזה לכיוון שטח מדינת ישראל. כלי הטיס לא חצה לשטח מדינת ישראל ומרגע המראתו מערכות חיל האוויר עקבו אחר מסלולו. שוגרו מיירטים על ידי לוחמי ההגנה האוורית, נבדקת האפשרות שהכלי יורט. הכלי לא היווה איום על תושבי עוטף עזה ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308210934' autoplay='0' credit='' desc='דיווחים בעזה: "זה הכטב"מ שיורט"' poster='' kid='1_sakyygdn' duration='7']

מערכת כיפת ברזל. ארכיון
מערכת כיפת ברזל. ארכיון | צילום: רויטרס

גם אתמול הופעלה כיפת ברזל באזור רפיח שבדרום רצועת עזה לעבר כלי טיס בלתי מאויש מרצועת עזה. לפי צה"ל, הכטב"מ לא חדר לשטח ישראל. בסוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב" דווח כי הכטב"מ שיורט שייך לאחד הארגונים הפלסטיניים ברצועה, וכי נשמעו הדי פיצוצים באזור רפיח.