חילופי אש בשכם: נעצר מחבל שתכנן פיגוע; "הרוג ופצועים במקום"

כוחות צה"ל סגרו על בית במחנה הפליטים אל-עין שבו התבצר מבוקש וכרזו לו לצאת. בתום זמן קצר הוא הסגיר את עצמו. במקום התפתחו חילופי אש ואבנים יודו על הלוחמים. הפלסטינים דיווחו על כמה נפגעים. בלילה: 32 מבוקשים נעצרו ביו"ש

זמן צפייה: 00:26

צה"ל עצר היום (רביעי) את נור אל-בסיוני, פלסטיני שתכנן לבצע פיגוע נגד ישראלים. לפי תיעודים של כלי תקשורת פלסטיניים, כוחות גדולים של הצבא נכנסו למחנה הפליטים אל-עין שבאזור שכם, התבצרו סביב בית המחבל - שהסגיר את עצמו לאחר כמה דקות. קודם לכן תועדו מחבלים פלסטינים מיידים אבנים לעבר כוחות צה"ל. במקום התפתחו חילופי אש בין הצדדים - והפלסטינים דיווחו על הרוג וכמה פצועים.

כוחות צה"ל נכנסו למחנה הפליטים אל-עין שבאזור שכם כדי לעצור את המבקש נור אל-בסיוני בעקבות מידע מודיעיני על כוונתו לבצע פיגוע. הכוחות שהגיעו למקום כאמור נתקלו בהתנגדות, ולאחר כמה דקות שהכוחות שהו סביב הבית בו התבצר, הסגיר עצמו המחבל לכוחות הביטחון שיצאו מהעיר הפלסטינית.הפלסטינים מדווחים על הרוג פלסטיני ושני פצועים בחילופי האש עם צהל במחנה הפליטים אלעין.

נור אל בסיוני החשוד בתכנון פיגוע שנעצר באל עין
נור אל בסיוני החשוד בתכנון פיגוע שנעצר באל עין

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל 32 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון, החרימו כלי נשק, כספי טרור וסמים שנתפסו בכפרים שונים. שישה מתוך העצורים נחשדים בהתשייכות לארגון הטרור הגי'האד האיסלאמי.