גנץ: "נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד"

שר הביטחון קים הערכת מצב במחנה סאלם, ואמר כי כי הוא מתרשם משיתוף הפעולה בין כלל האירגונים המשתתפים במצוד אחר האסירים הנמלטים; דיווח פלסטיני: צה"ל עצר לחקירה חמישה מבני משפחותיהם

זמן צפייה: 02:03

על רקע המצוד אחר האסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע, שר הביטחון בני גנץ קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב במחנה סאלם, בהשתתפות ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, אלוף פיקוד דרום יהודה פוקס, מפקדת אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, ונציגי שב"כ, מג"ב, המשטרה ושב"ס.

בסיום הערכת המצב ערך גנץ סיור באזור מעבר ג'למה, ואמר: "אני מסיים ביקור בשטח והערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים שעוסקים במרדף אחרי ששת הנמלטים. אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

7,813 מאומתים אתמול – יציבות במספר החולים קשה

אומן וזיוף הבדיקות: 186 נוסעים מאומתים אותרו

דיווח בעיתון לבנוני: הרש"פ הסכימה לסייע בחיפוש האסירים שברחו

"נמשיך את הפעילות הזו ונבטיח את הביטחון לאזור הזה", הוסיף גנץ, "התרשמתי מאוד משיתוף הפעולה שהוא חיוני להצלחה של מה שקורה כרגע בשטח, בין ברמה המודיעינית ועד לרמה המבצעית בשטח. שיתוף הפעולה הזה יימשך ואנחנו בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד".

בתוך כך, הפלסטינים מדווחים כי צה"ל עצר הלילה לחקירה חמישה מבני משפחותיהם של המחבלים שנמלטו, בכפרים ביר באשה ועראבה שבאזור ג'נין.