מחשש שיחוסל ע"י ישראל: מנהיג "גוב האריות" הסגיר עצמו לרש"פ

מנהיג ארגון הטרור משכם, עודאי אל עזזי, הסגיר את עצמו למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית מחשש שיחוסל. בצה"ל מעריכים כי מדובר בהוכחה להרתעה הישראלית

זמן צפייה: 01:00

בכלי התקשורת הפלסטיניים מדווחים כי מנהיג ארגון הטרור "גוב האריות", עודאי אל עזזי, הסגיר את עצמו הלילה (שישי) למנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית כמעצר הגנתי, לאחר שחשש שיחוסל על ידי ישראל והעדיף להיות במעצר.

בצה"ל מעריכים כי מדובר בהוכחת ההרתעה הישראלית אל מול ארגוני הטרור, ואל מול ארגון הטרור בשכם "גוב האריות" בפרט. בנוסף, צה"ל מעריכים כי ישנה הבנה בקרב הפלסטינים על כך שאין הרי מקלט בשטחים ועל כך שצה"ל מנסה ואף יצליח להגיע לכולם, לנוכח המעצרים הרבים שמבוצעים בשטחים והפעולות ההתקפיות נגד ארגוני הטרור.

כנופיית הטרור ''גוב האריות'' בשכם
כנופיית הטרור ''גוב האריות'' בשכם

כנופיית "גוב האריות" הטילה אימה על ישראל בשנה האחרונה, ופעיליה היו אחראים לכמה פיגועים שבוצעו בשטחים. כזכור, בחודש אוקטובר אשתקד חוסל בשכם ראש התשתית של הארגון, וכעבור זמן קצר הסגירו עצמם כמה מפעילי הארגון לרשות הפלסטינית. בחודשים דצמבר וינואר האחרונים התנהלו בשכם חילופי אש בין כוחות צה"ל למחבלי הארגון במספר אירועים שונים, ופעילים נוספים בארגון נעצרו על ידי כוחות הביטחון.