120% התייצבות בקרב אנשי מילואים: "אין לנו ירידה במוטיבציה"

בצה"ל נערכים להרחבת הלחימה, ובעוצבת סיני מדווחים על 120 אחוזי התייצבות,לאחר השלמת גיוס מילואים של מאות אלפי משרתים. מפקד האוגדה תא"ל מורן עומר: "סמוך ובטוח שאנשי המילואים, כמו אנשי הסדיר ביחד, יכניעו את החמאס"

זמן צפייה: 00:36

לאחר 11 ימי לחימה, בצה"ל נערכים להרחבת המהלך ההתקפי ברצועה. בחיל מדווחים על "120% אחוזי התייצבות ומוכנות בקרב אנשי המילואים של 'עוצבת סיני' בפיקוד דרום". מדובר צה"ל נמסר עוד כי "לאחר מספר ימי לחימה ולאחר השלמת גיוס מילואים של מאות אלפי משרתים, בגיבוי מאמץ לוגיסטי נרחב, כוחות צה"ל נערכים למימוש מנעד רחב של תכניות התקפיות כחלק ממוכנות צה״ל הופעלו גדודי מילואים רבים למשימות הגנה בישובי עוטף עזה. בימים אלה, נערכת אוגדה 252 (עוצבת סיני) להרחבת הלחימה".

מפקד עוצבת סיני תא״ל מורן עומר אמר: ״יחידות האוגדה נמצאות בלחימה בשבוע האחרון ובימים אלה מתאמנות לשלבים הבאים. אני סמוך ובטוח שאנשי המילואים, כמו אנשי הסדיר ביחד, יכניעו את החמאס. גרף הלמידה של אנשי המילואים מהיר מאד, יש להם הרבה בגרות ורצון ואנחנו מרגישים את זה. תפקידי הוא להישאר ממוקד במשימה ולבצעה הכי טוב שאפשר בהתאם ליכולות שלנו. נעשה כל מה שצריך, ולמי שזה לא היה ברור, עכשיו זה ברור. כלל הנשקים באוגדה חולקו, ואנו עומדים על כ-120% אחוזי התייצבות. אין לנו ירידה במוטיבציה".