מועצה אזורית בית אריה שבשומרון הודיעה לתושבים כי בעקבות ההתרעות על חדירת מחבלים, "יש להישאר בבתים עד להודעה חדשה".
גורם איראני אמר לסוכנות הידיעות האיראנית "מהר" כי "לא נגרם נזק לנמל סיריק שבדרום איראן כתוצאה מהתקיפה האמריקנית".
זמן קצר לאחר שנחתם אמש (שישי) פרטי ההסכם בין ישראל ללבנון בתיווך אמריקני, הבית הלבן פרסם את פרטי ההסכם, לפיו שתי המדינות "מאשרות את זכותה של כל מדינה להתקיים בשלום, ואת רצונן ההדדי לחיות בביטחון כמדינות ריבוניות שכנות. ישראל ולבנון מצהירות בזאת על כוונתן לסיים באופן סופי את הסכסוך, לטפל בסיבותיו הבסיסיות, ובכך לסיים באופן רשמי כל מצב מלחמה ביניהן".
לפי הצהרת הבית הלבן שתי המדונות יפתרו את הסוגיות ביניהן תוך משא ומתן ישיר, בתיווך ארצות הברית. ממשלת ישראל וממשלת לבנון התחייבו במסגרת ההסכם לתהליך הדדי, רציף, עם תנאים ברורים שיאפשרו את החזרת הסמכות על שטח לבנון לצבא לבנון, שיקבל את המשימה לפירוק חיזבאללה מנשקו, ונסיגה ישראלית.
סגן הנשיא האמריקני ג'יי.די. ואנס התייחס בציוץ ברשת החברתית X לגל התקיפות שביצע צבא ארה"ב אמש בדרום איראן ואמר: "איראן חתמה על הסכם שלום, אנחנו כיבדנו אותו. אם יש חוסר הסכמה בנוגע לדרך שבה מזכר ההבנות מיושם, הם יכולים להרים את הטלפון, אבל אלימות תיענה באלימות".
פיקוד המרכז של ארה"ב (סנטקום) פרסם ברשת החברתית X קטעי וידאו מגל תקיפות התגמול נגד איראן אמש. בסרטון מוצגת תקיפה נגד מגדל תקשורת בבסיס חיל הים האיראני ליד העיר סיריק בדרום איראן.
בעקבות זיהוי של שני מחבלים ביישוב, התרעה על חדירת מחבלים הופעלה ביישוב בית אריה שבשומרון. כוחות צה"ל הוקפצו למקום ופתחו בסריקות אחר החשודים ונמצאים בקשר שוטף עם התושבים וגורמי הביטחון באזור.
בהכנת הידיעה השתתפו אור הלר, אלון בן דוד, חזי סימנטוב, רביב דרוקר, מוריה אסרף, גיל תמרי, סולימאן מסוודה, נריה קראוס, יוסף ישראל, ישי פורת, עלי מוגרבי, ליאור קינן, מיכאל שמש, יובל שגב, אלי סניור, יוסי אלי, הילה אלרואי, ברוך קרא, אביעד גליקמן, מתן חודורוב, נגה ניר נאמן, ליאור ורוצלבסקי, מיה איידן, חן זנדר, לירון שמם, קארין קבסה, הדר גיל-עד, דניאל זילברשטיין, יואלי ברים, אופק צח, מיר יונה, רותם גולן, אלעד זיני, אורי שאבי ורן מאיר.