פצוע בינוני במטח כבד לגליל התחתון, תקיפות בדרום בלבנון

חיל האוויר חיסל את מפקד היחידה האווירית בחיזבאללה. לאחר מכן: עשרות שיגורים לגליל, בן 45 נפצע בינוני בכפר מנדא. הרמטכ"ל: "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות". הבית הלבן: "ההצהרה על הפסקת אש תואמה עם ישראל"

בקצרה:

היום ה-356 למלחמה: העימות עם חיזבאללה בנקודת הכרעה - בדרך להרחבת המערכה או אולי דווקא להפסקת אש? צה"ל חיסל היום (חמישי) בדאחייה שבביירות בכיר נוסף בכוורת של נסראללה: ראש המערך האווירי. זה קורה במקביל לדיווחים ולהכחשות מצד ראש הממשלה על הפסקת אש קרובה. בתוך הממשלה מאיימים על נתניהו: "אל תעצור את הלחימה, אחרת הקואליציה תתפרק". גם רוב ראשי הרשויות בצפון מתנגדים להפסקת אש וקוראים להגביר את הלחץ בלבנון. לאורך היום: יותר מ-100 שיגורים לצפון. חיל האוויר חיסל את מפקד היחידה האווירית בחיזבאללה. לאחר מכן: עשרות שיגורים לגליל, בן 45 נפצע בינוני בכפר מנדא. הרמטכ"ל: "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות". הבית הלבן: "ההצהרה על הפסקת אש תואמה עם ישראל".

[timeline id="6491" name="חרבות ברזל - יום 356"]

בהכנת הידיעה השתתפו אור הלר, אלון בן דוד, חזי סימנטוב, מוריה אסרף, אלי סניור, יוסי אלי, ישי פורת, גיל תמרי, נריה קראוס, יוסף ישראל, עלי מוגרבי, הילה אלרואי, ברוך קרא, אביעד גליקמן, מתן חודורוב, נגה ניר נאמן, ליאור ורוצלבסקי, מיה איידן, אריאלה שטרנבך, סיון אלקלק, לירון שמם, נעם גולדברג, טל שורר, רוני שצ'וצ'ינסקי, אלעד זיני, אורי שאבי, רן מאיר ודני מולכו