מלחמת סייבר: האקרים איראניים פרסמו את טופסי המס של ראש המוסד

בישראל מעריכים כי הטפסים נקלחו מחשבון המייל של אשתו של דוד ברנע, בהמלך הפריצה לחשבונות המייל של יאהו לפני כחצי שנה, במסגרתה נפרצו מיילים של אלפי ישראלים. ההערכה היא כי בהמשך יפורסמו חומרים נוספים

זמן צפייה: 01:50

קבוצת ההאקרים האיראניים "Open Hands" פרסמה היום (שבת) את טופסי המס של ראש המוסד דוד ברנע לשנת 2020. בישראל מעריכים כי הטפסים נלקחו מחשבון המייל של אשתו, אשר מנהלת את החשבונות, במהלך הפריצה לחשבונות המייל של יאהו לפני כחצי שנה, במסגרתה נפרצו מיילים של אלפי ישראלים.

בסביבתו של ראש המוסד מבהירים כי לא מדובר בפריצה למייל או לטלפון של ראש המוסד עצמו, אלא רק בחומרים מחשבון המייל של אשתו. ההערכה היא כי בהמשך יפורסמו חומרים נוספים.

ראש המוסד דוד ברנע, בסרטון שפרסמו ההאקרים
ראש המוסד דוד ברנע, בסרטון שפרסמו ההאקרים

כזכור, השבוע הפיצו האקרים איראניים בטלגרם סרטון המציג תמונות של ראש המוסד לצד פרטים אישיים שלו ותמונות של בתו. ההערכה היא כי ההאקרים פרצו לטלפון ישן של אשתו של ברנע, שאינו נמצא בשימוש, וממנו שאבו את החומרים הכוללים תמונות משפחתיות שאינם חומרים בטחוניים.

ככל הנראה מדובר בניסיון להביך את ישראל, ואת ראש המוסד באופן אישי, על רקע הפעולה המיוחסת למוסד בכארמאנשה שבמערב איראן לפני כחודש, בה הושמדו מאות מלטים תוקפים של האיראנים.