הסרטון החדש של חמאס: "דייק בירייה, פגע בקריה"

על רקע ההתחממות בגזרה, הפיץ חמאס קליפ לשיר הקורא לפעיליו לתקוף את ישראל. "חטאת, כן טעית אז תטעם מר גורלך", אומרות מילות השיר. צפו בלהיט החדש

סרטון של חמאס

על רקע ההסלמה ברצועת עזה, מפיץ הערב (שלישי) ארגון חמאס קליפ לשיר חדש בו הוא קורא להילחם בישראל באמצעות שיגור רקטות ותקיפת מתנחלים. מדובר באותם יוצרים שביצעו את השיר "תקוף, תעשה פיגועים" שהפך ללהיט במבצע "צוק איתן" בקיץ 20144.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"חטאת, כן טעית אז תטעם מר גורלך", אומרות מילות השיר החדש, שמלווה בצלילים קצביים במיוחד. "דייק בייריה, תפגע בקריה".

הקליפ החדש מופץ פחות מיממה לאחר שכלי טיס וטנקים של צה"ל הפציצו עמדות חמאס במספר מוקדים ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי רקטה לעבר ישראל ואש שנפתחה לעבר לוחמים על גדר המערכת אתמול. בכל התקריות לא היו נפגעים בצד הישראלי.

בסרטון "תקוף תעשה פיגועים" שעלה ליוטיוב במהלך "צוק איתן", הציג חמאס שיר בעברית פרי עטו. בשיר בלט השימוש במילים גבוהות, ובכל זאת אנשי חמאס לא איכזבו והפליאו בשגיאות שונות ומשונות. "כך תעשה פיגועים", אומר השיר, "טלטל, גרום לזעזועים, חסל את כל הציונים, זעזע את ביטחונה של ישראל. לחתור למגע עם הציונים, לשרוף מחנות וחיילים, את הביטחון של ישראל נזעזע".

"זעזע את ביטחונה של ישראל", שרים הזמרים בהמשך, "מוטט אותה עד ליסודות, תדביר את קן התיקנים, גרש את כל הציונים. תמטיר כבר אותם המון טילים, תעשה את עולמם מחזה אימים, תשרוף להם בית, עוד הנס גדול, כי הם מגורשים ואנו נשארים".