כתוצאה מירי מכפר סמוך: ילדה בת 9 נפגעה מכדור תועה בבנימין

הילדה מההתנחלות כוכב יעקב הסמוכה לרמאללה נפצעה באורח קל-בינוני בכתף ופונתה למרפאה המקומית, לשם הגיע צוות מד"א שטיפל בה ופינה אותה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים

זמן צפייה: 00:41

ילדה בת 9 מההתנחלות כוכב יעקב שבבנימין, מזרחית לרמאללה, נפצעה היום (שישי) באורח קל-בינוני, לאחר שככל הנראה נפגעה בכתף מכדור תועה שנורה מכפר סמוך, בשעה שטיילה ברחוב. היא פונתה למרפאה המקומית, לשם הגיע צוות מד"א שטיפל בה ופינה אותה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. בעקבות הדיווח על פציעת הילדה החלו כוחות הביטחון בסריקות במרחב, ונשללה חדירה ליישוב.

זו אינה הפעם הראשונה שירי תועה מהכפרים הסמוכים גורם לנפגעים בגוף בכוכב יעקב, וכזכור באוגוסט אשתקד נפצעה ברכה סולם בת ה-6 שנפגעה מקליע תועה בעת ששיחה בגינת הבית, ופונתה לבית החולים במצב קל-בינוני. הילדה שחזרה את האירוע לחדשות 13 וסיפרה כי "פתאום שמענו בום ונפלתי". תושבי המקום סיפרו כי מדובר באירוע שחוזר על עצמו.

חור בתקרה בעקבות קליע תועה שחדר לבית בכוכב יעקב
חור בתקרה בעקבות קליע תועה שחדר לבית בכוכב יעקב, ספטמבר 2022

שבוע לאחר אותו אירוע חדר קליע תועה לתוך בית בכוכב יעקב. הקליע חדר לחדרו של אחד הילדים, שהיה בפנימיה ולמרבה המזל לא היה בחדרו. אימו של הילד, שנכנסה לחדר בשעות הערב על מנת לסדר אותו, ראתה אבק על השידה, וכשהרימה את הראש ראתה חור בתקרה - כאשר על המיטה נמצא הקליע.