הותר לפרסום: רס"מ במיל' רוני גניזת נפל בקרב בדרום לבנון

החלל העשירי לתמרון בדרום לבנון: דובר צה"ל התיר לפרסום כי רס"מ במיל' רוני גניזת, בן 36 מגבעת שמואל, לוחם בגדוד 5030, חטיבת אלון (228), נפל בקרב. לוחם מילואים מאותו הגדוד נפצע קשה בתקרית

זמן צפייה: 00:31

דובר צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בדרום לבנון: רס"מ (מיל') רוני גניזת, בן 36 מגבעת שמואל, לוחם בגדוד 5030, חטיבת אלון (228). באותה תקרית בה הוא נפל, נפצע באורח קשה לוחם מילואים מאותו הגדוד.

לפני כשלושה חודשים, לאחר שחזר למשפחתו מסבב מילואים, כתב רוני בחשבון הפייסבוק שלו: "טוב לחזור הביתה. סיימתי את הסבב השני אחרי 202 יום מילואים. אני חייב להגיד תודה רבה ענק לאשתי שמחזיקה את הבית, הילדים, והעבודה שלה, לבד. שושנה את גיבורת על, מגיע לך צל"ש! תודה רבה שאת נותנת לי את האפשרות והכוח לתרום למדינה שלנו. בחרנו לעלות לארץ, לא ניתן לאף אחד לפגוע בה. נמשיך להלחם עד החיסול של אויבינו.
ותודה רבה לכל מי שעזר בבית ובשטח! (אוכל, ציוד, עזרה, תמיכה). ביחד ננצח! עם ישראל חי!".

מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של 731 חללי צה"ל, בהם 348 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה ו-10 לוחמים שנפלו בקרבות בדרום לבנון. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

סמ"ר נועם ישראל עבדו
סמ"ר נועם ישראל עבדו | צילום: דובר צה"ל

ביום שלישי דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, סמל-ראשון נועם ישראל עבדו, בן 20 מקדימה-צורן, לוחם מגדוד 17 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד 12, חטיבת גולני.

באירוע בו נפל סמ"ר עבדו נפצע באורח קשה לוחם נוסף מאותו הגדוד. בתקרית אחרת, בדרום לבנון, לוחם מגדוד 7012 של חטיבת אלכסנדרוני (3) נפצע באורח קשה.