אזעקות באמצע החתונה: "הייתה בהלה - אך האירוע עבר מצוין"

אבי הכלה סיפר בריאיון ל"שש" עם אמנון לוי כי נשמעו שתי התרעות באמצע האירוע בנתיבות, אחת מהן מעט לאחר החופה. "חלק מהמוזמנים הודיעו במהלך היום שלא יגיעו"

חתונתם של אבישג ודוד שנערכה אמש בנתיבות הופרעה מספר פעמים על ידי אזעקות בעקבות נפילות רקטות באזור. בנימין מלכה אבי הכלה סיפר היום (שלישי) ל"שש" עם אמנון לוי שחרף החששות הרבות שקדמו לאירוע, המצב הביטחוני לא העיב על השמחה בחתונה. "היה שמח בזכות החתן והכלה. הערב עבר נפלא ואנשים רקדו ושמחו למרות כל החששות שליוו אותנו במשך היום. השמחה הייתה מושלמת ועד 00:30 בלילה הזמר לא הפסיק לשיר והבחורים – לרקוד", סיפר בנימין.

בנימין סיפר שנשמעו שתי אזעקות במהלך האירוע, שכמעט ולא השפיעו על החוגגים. "האזעקה הראשונה תפסה אותנו מעט אחרי החופה. הייתה בהלה עם כמה ילדים שהוריהם פחדו שהם יצאו החוצה, אבל מיד נרגעו הרוחות והחלו מחדש הריקודים והשמחה. לאזעקה הנוספת שהייתה כבר כמעט ולא התייחסו והריקודים נמשכו".

לדבריו, מספר מוזמנים נאלצו לבטל את הגעתם, אך מדובר היה במספר מצומצם של אנשים. "כבר במשך היום התקשרו אלי ואל החתן להודיע שלא יוכלו להגיע. מדובר בכ-15-10 אחוז מהמוזמנים, כולל בכירים מהעירייה וראש העיר, שנאלצו להיות בחמ"ל". במשך כל היום חששתי שלא יבואו, שיתפתח משהו יותר קשה ושיהיו נפילות ופיקוד העורף יבוא ויפנה אותנו - כפי שהיה לפני כחודש באולם אחר. לבסוף האירוע עבר מצוין והיה מאוד שמח. החתן והכלה זכו".