בנט אחרי התקיפה בסוריה: "אנחנו הודפים את הכוחות הרעים של האיזור הזה"

ברקע הדיווחים הסורים על תקיפה של מטוסי חיל האוויר בנמל לטקיה, ראש הממשלה סיפק הצהרה משותפת עם ראש ממשלת יוון ונשיא קפריסין, ואמר: "לא נעצור לשנייה אחת, מול הכוחות ההרסניים - נמשיך לפעול, נתמיד ולא נתעייף"

זמן צפייה: 06:02

ראש הממשלה נפתלי בנט נתן היום (שלישי) הצהרה משותפת עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס ונשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס, ואמר: "אנו מכירים באיומים באיזור המורכב שלנו, אשר גורמים לדאגה משותפת: הדאגה לנושא האקלים, הדאגה לבריאות ולפרנסת אנשינו, והדאגה לביטחון שלנו מול הטרור".

"אנחנו הודפים את הכוחות הרעים של האיזור הזה - יום ולילה", הוסיף בנט, "לא נעצור לשנייה אחת. זה קורה כמעט מדי יום. מול הכוחות ההרסניים, נמשיך לפעול, נתמיד ולא נתעייף. במקביל, אנחנו מחזקים את הקשרים עם ידידינו, בכל התחומים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עדות חפץ: "סיקור חיובי זה שוחד? על גבול ההזיה"

"דקירה אחת ויבינו את המסר": הצצה מבפנים למחתרת היהודית החדשה

"במקומות הכי אינטימיים": קרובת משפחתו של הקצין המצלם גילתה שגם היא תועדה

רה''מ בנט עם שרת המדע אורית פרקש הכהן, ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס ונשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס
רה''מ בנט עם שרת המדע אורית פרקש הכהן, ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס ונשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס | צילום: עמוס בן גרשום / לע''מ

את הדברים אמר ראש הממשלה ברקע הדיווחים בסוריה על תקיפת מטוסי קרב של חיל האוויר במתחם מכולות בנמל לטקיה. בישראל לא התייחסו לדיווחים, אך על פיהם המכולות הכילו נשק מתקדם מאיראן שהיה מיועד לארגון הטרור חיזבאללה. לא דווח על נפגעים באירוע התקיפה.