השר בנט נגד רה"מ: סלול כבישים ביו"ש

שר החינוך הצטרף למחאת ראשי רשויות ומשפחות שכולות למען סלילת כבישים עוקפים ביהודה ושומרון, שאמורים להגביר את הביטחון לתנועה ביו"ש. במטה המאבק מתכננים להקים היום אוהל מחאה מול בית רה"מ עד שנתניהו "יקיים את הבטחותיו להתיישבות - מרכיבי ביטחון ליישובים וכבישים"

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט הודיע היום (שלישי) על תמיכתו במאבק לסלילת כבישים עוקפים ביהודה ושומרון. בנט נשא דברים בהר ברכה שבשומרון ואמר כי "זו החובה הבסיסית של מדינה לאזרחיה. אני קורא לרה"מ לאשר היום את הכבישים העוקפים".

קריאתו של בנט הגיעה לאחר הודעתו של ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, כי הם מתכוונים לפתוח אוהל מחאה מול בית ראש הממשלה כי "אין לנו ברירה אחרת". כמו כן, הודה דגן לשר החינוך על תמיכתו במאבק.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן (Flash 90)

ראשי רשויות ביהודה ושומרון יפתחו היום בצהריים יחד עם נציגי משפחות שכולות אוהל מחאה מול בית ראש בממשלה. לדבריהם, הם מתכוונים לשהות באוהל עד שרה"מ נתניהו "יקיים את הבטחותיו להתיישבות הכוללות מרכיבי ביטחון ליישובים וכבישים".

"מסוכן לנסוע בכבישי יהודה ושומרון" אמר בנט. "יש פתרון. זה נקרא כבישים עוקפים, זה לא צריך להיות עניין של ימין ושמאל. סלילת הכבישים היא החובה הבסיסית של המדינה כלפי אזרחיה. אני קורא לרה"מ לא להמתין דקה ולאשר את הכבישים העוקפים".