פלסטיני בן 17 נהרג בחילופי אש בין צה"ל לחמושים בשכם

על פי הודעת דו"צ, בזמן מעצר של מבוקש במחנה הפליטים בלאטה, נער ניסה להשליך חפץ כבד על הלוחמים, שזיהו אותו וירו עליו. מדיווחים פלסטיניים לא ברור אם היה מעורב בחילופי האש עם הצבא

זמן צפייה: 00:13

גורמים פלסטיניים מדווחים כי עימאד חשאש, בן 17, הוא הפלסטיני שנהרג הלילה (שלישי) במהלך חילופי אש בין חיילי צה"ל לחמושים במחנה הפליטים בלאטה שבשכם. על פי הודעת דובר צה"ל, במהלך פעילות של לוחמי צה"ל למעצר מבוקש בוצע ירי חי לעבר הלוחמים מגגות הבניינים, והלוחמים השיבו באש לעבר מקורות הירי. לא ברור אם ההרוג היה מעורב בעצמו בחילופי האש.

בסיום הפעילות החלה הפרת סדר אלימה שכללה השלכת בלוקים וחפצים לעבר הלוחמים מגגות מבנים סמוכים. במהלך הפרת הסדר זיהו הלוחמים חשוד על גג מבנה שהחזיק חפץ גדול וניסה להשליכו על לוחם שעמד מתחת למבנה. אחד הלוחמים הגיב בירי וזוהתה פגיעה. החשוד במעורבות בפעילות טרור נעצר, אין נפגעים לכוחות צה"ל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח: בן 17 נדקר למוות בשלומי – בן 15 נעצר

שיא שלילי מאז ינואר: 9,800 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול

הימים הקשים של בנט: בין התנצלות מביכה לעימות מתקרב בעזה

עימאד חשאש שנהרג במחנה הפליטים בלאטה
עימאד חשאש שנהרג במחנה הפליטים בלאטה

בתוך כך, מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה יעדי חמאס ברצועת עזה, ביניהם  אתר לייצור אמצעי לחימה, פיר מנהרת טרור ועמדת שיגור רקטות תת-קרקעית. זאת, בתגובה להפרחת בלוני התבערה לעבר יישובי העוטף. ארגון הטרור השבי בירי מקלעים, אך לא דווח על נפגעים.