ישראלי לוקה בנפשו ניסה לחטוף נשק מחיילת - ונורה ע"י המח"ט

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לצומת אשקלון לאחר שחשוד ניסה לחטוף נשק מחייל. החשוד נורה על ידי כוחות הביטחון ונפצע אנושות, אין נפגעים בקרב כוחותינו. בד בבד, הקבינט המדיני-ביטחוני אישר את תוכנית גנץ בהיקף של 360 מיליון שקלים לבניית 40 ק"מ נוספים של מכשול התפר

זמן צפייה: 04:46

גבר יהודי לוקה בנפשו נפצע אנושות הערב (ראשון) כשנורה על ידי מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, בצומת אשקלון, זאת לאחר שניסה לחטוף את נשקה של חיילת שעמדה בצומת. כוחות ביטחון רבים הוזעקו לאזור ואף מסוק משטרתי הועלה לאוויר וביצע סריקות, בחשד שמדובר במחבל שקיבל הסעה מסייען בתוך ישראל.

תחילה, חשדה החיילת כי מדובר במחבל שניסה לחטוף את נשקה, אך הוא לא הצליח לתפעל אותו. במקביל, מפקד חטיבת בנימין וקצין נוסף שעברו במקרה בזירה, זיהו את החשוד וחיסלו אותו. מהפרטים עולה כי הגבר היה לבוש בחרמונית צה"לית ובכפפות שחורות.

אל''מ אליאב אלבז
אל''מ אליאב אלבז | צילום: דובר צה''ל

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב את והקבינט המדיני-ביטחוני, במהלכו הוצגה תמונת המצב המבצעית בגזרות השונות ברקע הפיגועים בתקופה האחרונה, וכן המאמצים של גופי הביטחון למיגור הטרור. בהמשך, הוחלט פה אחד לאשר את התכנית שהציג שר הביטחון בני גנץ בהיקף של 360 מיליון שקלים לבניית 40 ק"מ נוספים של מכשול התפר.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2204102021' autoplay='0' credit='טום אורן דננברג, בטחון שדה' desc='זירת האירוע בצומת אשקלון' poster='' kid='1_tpg6j9ic' duration='22']