גבר ואישה כבני 40 נרצחו במטח רקטות לקריית שמונה

השניים, ככל הנראה בני זוג, נפצעו אנושות מפגיעה ישירה של רקטה במטח כבד של כ-20 שיגורים מלבנון. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בהם פעולות החייאה - אך נאלץ לקבוע את מותם בזירה

זמן צפייה: 04:42

גבר ואישה כבני 40 נרצחו אחר הצהריים (רביעי) במטח של כ-20 רקטות לקריית שמונה, סמוך לתחנת אוטובוס. השניים, כפי הנראה בני זוג, נפצעו אנושות מרסיסים. צוות מד"א שהגיע לזירה ניסה לבצע בהם פעולות החייאה - אך נאלץ לקבוע את מותם.

חובש רפואת חירום במד"א, אביעד הרץ, סיפר: "כששקיבלנו את הדיווח על פצועים, יצאנו בכוחות גדולים לזירות שבהן התקבלו קריאות. באחת מהזירות ראינו גבר ואישה כבני 40 כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי רסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

לכל העדכונים מהיום ה-369 למלחמה

פגיעה ישירה בקריית שמונה
פגיעה ישירה בקריית שמונה | צילום: חדשות 13

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות נפילת מספר פריטי אמל"ח במרחב העיר קרית שמונה. כתוצאה מהנפילות ומדיווח ראשוני ישנם גבר ואישה שנפצעו באורח אנוש ולפני זמן קצר נקבע מותם (על פי גורמי הרפואה). שוטרי המחוז הצפוני וחבלני המשטרה מטפלים בזירות כעת".

משירותי הכיבוי וההצלה נמסר כי חמישה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן פעלו בשריפת מספר מבנים בקריית שמונה, כתוצאה מפגיעות ישירות של טילים משטח לבנון.

רב-רשף דרור בוחניק, מפקד האירוע, אמר: "השריפה משתוללת במספר מבנים שספגו פגיעה ישירה, לוחמי-האש במאמץ רק לבלום את התפשטות האש וסריקות אחר נפגעים".

זירת הפגיעה בקריית שמונה
זירת הפגיעה בקריית שמונה | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90
זירת הפגיעה בקריית שמונה
זירת הפגיעה בקריית שמונה | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90
פגיעה ישירה בקריית שמונה
פגיעה ישירה בקריית שמונה
פגיעה ישירה בקריית שמונה
פגיעה ישירה בקריית שמונה | צילום: דודו ויצמן

מוקדם יותר היום הופעלו אזעקות גם באזור חיפה והקריות, ודווח על שני פצועים קל מרסיסים בקריית אתא. אתמול שוגר המטח הכבד ביותר לאזור חיפה מתחילת המלחמה, כאשר זוהו כ-100 רקטות ששוגרו מלבנון תוך כחצי שעה. אישה בת 70 נפצעה בינוני בפגיעה ישירה בבניין מגורים בקריית ים.