שני הרוגים בחילופי אש עם כוחות צה"ל ליד יריחו

קוסאי עמר אלוולג'י (16) ומחמד רבחי נג'ום (25) נהרגו בחילופי אש עם כוחות צה"ל לפנות בוקר במחנה הפליטים עקבת ג'בר, דרומית-מערבית ליריחו. שעות ספורות לאחר מכן פרסמו במג"ב את תיעוד האירוע ממצלמת הקסדה של אחד הלוחמים

זמן צפייה: 01:09

שני פלסטינים נהרגו הבוקר (שלישי) בחילופי אש עם כוחות צה"ל לפנות בוקר במחנה הפליטים עקבת ג'בר, דרומית-מערבית ליריחו. ההרוגים הם קוסאי עמר אלוולג'י (16) ומחמד רבחי נג'ום (25). שעות ספורות לאחר מכן פורסם התיעוד ממצלמת הקסדה של אחד הלוחמים.

ממשמר הגבול נמסר כי "לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול ביהודה ושומרון, יחד עם לוחמי צה"ל בהכוונה מודיענית של שירות הביטחון הכללי, פעלו למעצר מבוקש וחיפוש נשק בביתו שבמחנה הפליטים ׳עקבת ג'בר׳ שבחטיבה המרחבית הבקעה והעמקים. במסגרת חילופי אש, סוכלו שני מחבלים שפתחו בירי לעבר הכוחות. אין נפגעים לכוחותינו".

בשבוע שעבר חוסל אמיר ח'ליפה, מפקד בגדודי חללי אל-אקצא של פת"ח, בחילופי אש עם כוח צה"ל במחנה הפליטים אל-עין, מערבית לשכם. מתחקיר ראשוני בצה"ל עלה כי במסגרת סיור שגרתי של כוח מסיירת חרוב, פתח ח'ליפה באש לעבר הלוחמים - שהשיבו בירי ופצעו אותו באורח קשה. זמן קצר לאחר מכן הוא מת מפצעיו.

באותו יום הותר לפרסום כי לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) סיכלו פיגוע ועצרו לפני שבוע ביריחו מבוקש בן 21 שעל-פי החשד התכוון לבצע פיגוע בישראל. הלוחמים עצרו את המבוקש בביתו, יחד עם חשודים נוספים.