אסף זמיר חובר לרון חולדאי: "חוזר לת"א ולחיים הציבוריים"

זמיר, שכיהן כקונסול ישראל בניו יורק, הודיע כי הוא "חוזר לחיים הציבוריים" וירוץ עם חולדאי בבחירות הקרובות: "מה שקורה במדינה גורם לי להרגיש שבמעוז הליברלי המרכזי בישראל הדבר האחרון שנחוץ כעת זה מלחמות פנימיות". חולדאי בירך: "נשמר על ת"א מול מי שמנסה להחריב את הדמוקרטיה"

אסף זמיר ורון חולדאי
אסף זמיר ורון חולדאי | צילום: טוויטר

אסף זמיר הודיע היום (שני) כי הוא חובר לרון חולדאי בבחירות הקרובות לראשות עיריית תל אביב. "רציתי לעדכן שאני חוזר לחיים הציבוריים, חוזר לתל אביב ורץ עם רון חולדאי", עדכן זמיר בטוויטר. "לפני מספר שבועות חזרתי לארץ. כל מי ששאל אותי אם כעת, כשאני בבית, אתמודד לראשות העיר נענה בשלילה. לא היו לי מחשבות להשתלב בבחירות, לא כי אהבתי לעיר חלפה, לא כי הדלק הפסיק לבעור, אלא כי לא הרגשתי שזו המשימה שחשוב עכשיו לעסוק בה".

זמיר הוסיף: "אם לפני חמש שנים רצתי ברחובות לשכנע שחייבים שינוי וחייבים להחליף, מה שקורה עכשיו במדינה גורם לי להרגיש שבמעוז הליברלי המרכזי בישראל הדבר האחרון שנחוץ כעת זה מלחמות פנימיות". לדברי זמיר,  "רון חולדאי קרא לי לפגישה והציע שנרוץ יחד, בשילוב כוחות ובהנהגה משותפת - ראש בראש - ואני ממלא מקומו. יחד עם חברי הסיעות של תל אביב 1 ו'רוב העיר'. זהו איחוד כוחות שאני מאמין שנדרש עכשיו יותר מתמיד. אני מרגיש שאנחנו נמצאים בתקופה שבה כל מי שיכול לתרום ולהשפיע במגרש הציבורי מחויב לעשות זאת. אני אוהב את העיר שלנו אהבת נפש, זה לא השתנה אפילו קצת. למעשה, בישראל של 2023 אני אוהב את תל אביב יותר מאי פעם".

ראש העיר תל אביב רון חולדאי מסר: "אני רואה באסף את דור ההמשך בעיר וכמי שמכיר, חי ונושם אותה. אסף היה סגני בעבר, ומאז צבר ניסיון רב כחבר כנסת, כשר בממשלה וכקונסול - והחל מהיום הוא שותפי לדרך. ביחד, נשמור על תל אביב-יפו מול מי שמנסים להחריב את הדמוקרטיה והחופש שלנו".

אורנה ברביבאי
אורנה ברביבאי | צילום: פלאש 90

אורנה ברביבאי, שמתמודדת מול חולדאי בבחירות לראשות העיר שיתקיימו ב-31 באוקטובר, אמרה: "מי שחושב שתל אביב היא משהו ששני גברים מעבירים בירושה בדילים אנטי-דמוקרטיים, איבד כנראה כל קשר עם המציאות ועם מה שהעיר הזו מייצגת".