לאחר סיכום עם האוצר: נתניהו מתכנן להעלות את גיל הפרישה לנשים

בדיונים שערכו רה"מ, שרי האוצר והרווחה והממונה על שוק ההון הוחלט גם לבטל את הקיצוץ בקרנות הפנסיה של החוסכים בקרנות ותיקות. יו"ר ההסתדרות: "סכסוך העבודה לא יבוטל עד לקבלת מסמך רשמי"

בדיונים שנערכו היום (רביעי) בין ראש הממשלה נתניהו, שרי האוצר והעבודה והממונה על שוק ההון, הוחלט על הכנת תזכיר חוק בנושא העלאת גיל הפרישה לנשים העומד היום על 62. כמו כן, הוחלט על ביטול הקיצוץ בקרנות הפנסיה של החוסכים בקרנות הוותיקות, קיצוץ של 1.25% שהיה אמור להתבצע החודש.

שר העבודה והרווחה חיים כץ ברך את המהלך ואמר: "אני מודה לראש הממשלה, לשר האוצר ולממונה על שוק ההון על שיתוף הפעולה והתמיכה בביטול קיצוץ שכרם של הגמלאים".

ח"כ איציק שמולי יו"ר סיעת העבודה הגיב גם הוא על ביטול הקיצוץ: "הבטחנו שלא ניתן לפגוע בגמלאים - ואני שמח שאחרי מאבק אדיר שהובלתי הצלחנו לקיים זאת. לא אתן לאף אחד לגזול מהגמלאים בישראל ממה שאין להם ונעמוד על המשמר גם בהמשך".

עוד כתבות בחדשות 13

פצוע בינוני מדקירה ברמה"ש; המשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד

עתירה לבג"ץ: "חייבו את הממשלה למנות שר משפטים באופן מיידי"

"הקרב הגדול בהיסטוריה": העולם מציין 75 שנים לפלישה לנורמנדי

חיים כץ. "העבודות יתבצעו כמתוכנן"
חיים כץ. "העבודות יתבצעו כמתוכנן" | צילום: רפי קוץ

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הודיע שעל אף הודעת נתניהו, הם לא יבטלו את הסכסוך עליו הכריזו לפני כשבועיים: "עד לקבלת מסמך המאשר רשמית את ביטול הקיצוץ בקרנות הפנסיה הוותיקות - לא נבטל את הסכסוך".

כזכור, לפני כשבועיים ארגון המורים העל יסודיים הכריז על סכסוך עבודה בעקבות קיצוץ של 1.25% בקרנות הוותיקות, החלטה שהתקבלה לאחר שהכנסת ביטלה את תוכנית העלאת גיל הפרישה לנשים. ההכרזה על סכסוך מאפשרת להם להשבית את הלימודים.