מחר: פריימריז במרצ ובציונות הדתית

מרצ צפויה לבחור את יושבת או יושב הראש שלה - זהבה גלאון או יאיר גולן - ואת הרכב הרשימה, ומי שייבחר ייאלץ לקבל את ההחלטות לגבי איחוד אפשרי עם העבודה - זאת למרות שלפי שעה מיכאלי עומדת בסירובה בנוגע לסוגיה הזו. בציונות הדתית, שגם תקיים פריימריז, יבחרו רק את הרשימה

זמן צפייה: 01:58

70 יום לבחירות - ושתי מפלגות - מרצ והציונות הדתית - יקיימו מחר (שלישי) בחירות מקדימות: מרצ צפויה לבחור את יושבת או יושב הראש שלה - זהבה גלאון או יאיר גולן - ואת הרכב הרשימה. בינתיים, גם בציונות הדתית יקיימו פריימריז - אך רק על הרכב הרשימה.

לפי הסקרים, מרצ נעה סביב אחוז החסימה ומי שייבחר מחר ינווט את הספינה הקטנה הזו מעליו או מתחתיו ויהיה זה שיקבל את ההחלטות לגבי איחוד אפשרי עם מפלגת העבודה, זאת למרות שלפי שעה מרב מיכאלי עומדת בסירובה בנוגע לסוגיה הזו. כמו כן, יהיה מסקרן לראות מה מיקומו יהיה של ניצן הורוביץ - שמנהל ביממה האחרונה קמפיין "גוועלד".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם בציונות הדתית מנהלים פריימריז - אך תיבחר רק הרשימה, כשבצלאל סמוטריץ' עומד בראש. רק לאחר מכן ניתן יהיה לדעת לאן נושבת הרוח בנוגע לאיחוד אפשרי בין בן גביר לסמוטריץ'. בתוך כך, אמר מוקדם יותר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: " נעשה הכול כדי לאחד את בן גביר וסמוטריץ'. הם לא רוצים עוד בחירות".