רגב: "ביום שאחרי נתניהו הגיע הזמן למנהיגות מזרחית"

השרה לשעבר התייחסה לסערת הריאיון ואמרה כי היא תומכת בנתניהו, אך כשיירד מראשות הליכוד "יש לפתור את הבעיה המעמדית חברתית". לדבריה, "יש כאן אליטה מערבית ששולטת על רוב מוקדי הכוח"

זמן צפייה: 13:14

ח"כ מירי רגב (הליכוד) התארחה הערב (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" עם איילה חסון, ואמרה כי הגיעה העת למנהיגות מזרחית, אחרי שנתניהו יפרוש. "המזרחים מתים על נתניהו משום שהוא צמצם את הפערים והביא למוביליות חברתית", אמרה רגב, והוסיפה כי "כל עוד נתניהו נשאר בליכוד אני מתייצבת לימינו, ובעזרת השם גם נחזור מהר מאוד לממשלה, כי הממשלה הזו רעה ומסוכנת למדינת ישראל".

לגבי הביקורת שהופנתה כלפיה מתוך הליכוד על הדברים שאמרה בראיון ל"ידיעות אחרונות" והשימוש בביטוי "השבט הלבן" אמרה רגב כי ייתכן שהייתה צריכה להשתמש במילים אחרות, אך הוסיפה כי "יש כאן ניסיון לקבור את הבעיה האמיתית שיש במדינה ישראל, יש כאן בעיה מעמדית חברתית שאי אפשר להשתיק אותה, יש כאן אליטה מערבית ששולטת על רוב מוקדי הכוח".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

על סף 500 חולים קשים: 150 מאושפזים חדשים בסוף השבוע

למרות המחאה מישראל ומארה"ב: נשיא פולין חתם על חוק הרכוש

בר לב: "הצעתי לדחות את פתיחת שנת הלימודים ל-1 באוקטובר"

כמו כן, רגב התייחסה לח"כים שעזבו את הליכוד לטובת מפלגת תקווה חדשה: "כל מי שהיה בליכוד ופרש לא יוכל לחזור לליכוד", אמרה, "קיבלנו החלטה שאנשים שעשו עלינו סיבוב, בנו את השם שלהם על חשבון הליכוד, החליטו לפגוע בליכוד וגרמו לנו ללכת לאופוזיציה לא יוכלו לחזור. לא גדעון סער ולא זאב אלקין ולא שרן השכל. דווקא האנשים שיצאו מהליכוד מאוד רעים כלפי האופוזיציה, הם כוחניים, רודנים ומתנהלים בעריצות. החוק נגד נתניהו זה חוק אישי ונקמני של גדעון סער והוא לא יעבור".

רגב מתחה ביקורת על התנהלות הממשלה ואמרה: "אנחנו נמצאים במלחמה, ליברמן לא מתעניין בקורונה, לפיד גוזר את הסרטים על ההישגים של נתניהו, ובנט שהבטיח בצורה יהירה שתוך חמישה שבועות הוא מנצח את הקורונה מפסיד לה. בנט צריך להתפטר ולתת לאנשים הנכונים לנהל".