נפרדים מריבלין ומשביעים את הרצוג: כך ייראה טקס החלפת הנשיא

הנשיא הנבחר יצהיר אמונים בכנסת, ובכך יחליף באופן רשמי את הנשיא ה-10 לאחר שבע שנות כהונה. בשעות הערב השניים יישאו נאומים, לאחריהם יעזוב ריבלין באופן סופי את בית הנשיא • הלו"ז המלא

זמן צפייה: 01:48

הנשיא העשירי ראובן ריבלין יעזוב היום (רביעי) את בית הנשיא לאחר שבע שנות כהונה בתפקיד, ויפנה את כסאו לטובת הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג, לשעבר יו"ר הסוכנות היהודית ויו"ר מפלגת העבודה.

בשעות הבוקר ייחשף באופן רשמי פסלו של הנשיא ריבלין בשדרת הנשיאים שבגינת בית הנשיא. לאחר מכן, בשעה 16:30, הנשיא ריבלין ישתתף בישיבת כנסת מיוחדת שבמהלכה הנשיא הנבחר הרצוג יצהיר אמונים. האירוע יועבר במשדר מיוחד בערוץ 13.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות ממליץ: בידוד למחוסנים שבאו במגע הדוק עם חולה

מחשש לעוד הפסד: הקואליציה משכה הצבעה על חוק שרע"ם לא תמכה בו

לבקשת ארה"ב: עוכבה הריסת בית המחבל שרצח את יהודה גואטה

מאוחר יותר בשעות הערב, בטקס חגיגי שיתקיים לראשונה, ריבלין יקבל את פניו של הנשיא ה-11 הרצוג במשכן בית הנשיא. בסיומו, יעזוב ריבלין בפעם האחרונה את בית הנשיא. בין האירועים המתוכננים: סקירת מסדר הכבוד הצה"לי וקידה לדגל הלאום על ידי הרצוג, פגישה עם צוות היועצים הבכירים ונאום של הנשיאים - היוצא והנכנס.

בתוך כך, שב"כ חשף הבוקר (רביעי) את תמונתו של הנשיא ריבלין מיום שבו התלווה לאנשי יחידת המבצעים של הארגון בשטח. בתמונה נראה ריבלין לאחר שעבר שינוי חזותי שאפשר לו להסתובב ברחבי המדינה באופן אנונימי למשך כמה שעות, לצדם של אנשי המבצעים של השב"כ.

הנשיא ריבלין
הנשיא ריבלין לאחר שינוי חזותי | צילום: תקשורת שב''כ