במקום המנכ"ל שפוטר: שאשא-ביטון מינתה את דלית שטאובר לתפקיד

לאחר פיטוריו של יגאל סלוביק על רקע מחלוקות בינו לבין השרה, החליטה שאשא-ביטון למנות את מי שכיהנה בעבר בתפקיד זה בתקופתו של גדעון סער. לטאובר שני תארים מאוניברסיטת בר אילן, והיא הייתה שותפה ליישום רפורמות "אופק חדש" ו-"עוז לתמורה"

דלית שטאובר, שי פירון וגדעון סער מציגים את נתוני הזכאות לבגרות
דלית שטאובר | צילום: מוקי שוורץ

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, החליטה הערב (שלישי) למנות את דלית שטאובר לתפקיד מנכ"לית משרד החינוך, זאת במקום יגאל סלוביק, שפוטר מוקדם יותר השבוע. שטאובר, שהחל מ-2016 מכהנת כחברת מועצת תאגיד השידור הישראלי, כיהנה באותו התפקיד בתקופת גדעון סער כשר החינוך.

שרת החינוך שאשא ביטון בירכה על המינוי: "שטאובר הינה אשת חינוך מובילה ומוערכת, המכירה היטב את המערכת ותוביל איתי תהליכים משמעותיים. יכולותיה חשובות לקידום הנושאים המקצועיים ויציבות המערכת. אני שמחה שדלית נכנסת בתקופה המורכבת ותתרום מניסיונה העשיר וכשרונותיה הרבים".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון

לשטאובר תואר ראשון בספרות ובלשנות אנגלית באוניברסיטת בר-אילן, וכן היא סיימה בהצטיינות תואר מוסמך בחינוך מטעם אוניברסיטת בר-אילן. בנוסף, שטאובר בוגרת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית בתוכנית בכירי משרד החינוך ותוכנית אלכא לבכירים השרות הציבורי.

כמנכ"לית המשרד שכיהנה בין 2011 ל-2013, הובילה את חינוך חינם לגילי 3-4 והייתה שותפה ליישום רפורמות "אופק חדש" ו-"עוז לתמורה". בשנים האחרונות כיהנה כמרצה בקריה האקדמית אונו, חברת סגל בתוכנית מנדל למנהיגות חינוכית. שטאובר היא זוכת פרס מנכ"ל משרד החינוך.