שרה נתניהו, המקורב שעומד לדין משמעתי - והמינוי בקיסריה

פרסום ראשון: אפי אזולאי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ואחד האנשים המקורבים ביותר לרעיית רה"מ, הורחק משירות המדינה לאחר שהוגש נגדו כתב אישום משמעתי. על אף זאת, שרה נתניהו פנתה לחברת "מודיעין אזרחי" כדי שתעסיק את אזולאי בתפקיד יועץ חיצוני שיהיה אחראי על אבטחת המעון בקיסריה - וכך תתאפשר המשך העסקתו במשכורת של עשרות אלפי שקלים

זמן צפייה: 01:05

פרסום ראשון: שרה נתניהו פועלת בניסיון לעקוף את נציבות שירות המדינה ולדאוג למינוי של מקורב שהסתבך בדין משמעתי לתפקיד במעון ראש הממשלה בקיסריה - במשכורת של עשרות אלפי שקלים. כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

המקורב, אפי אזולאי, שימש בעבר כאב בית במעון הרשמי של ראש הממשלה, אך הורחק מהשירות הציבורי לאחר שהסתבך בעקבות התנהלותו בכמה אירועים, ובהם ארגון ביקורו בישראל של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.

ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה
ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה | צילום: חדשות 13

על אף שנאסר עליו לשמש כעובד מדינה, שרה נתניהו ביקשה לתגמל את אזולאי על נאמנותו. בעקבות זאת, ובמטרה לעקוף את נציבות שירות המדינה, רעיית רה"מ פנתה לחברת האבטחה "מודיעין אזרחי" במטרה שאזולאי ימונה בה לתפקיד יועץ חיצוני האחראי על עבודות האבטחה במעונה הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה - בשכר של עשרות אלפי שקלים, לצד הטבות נוספות כגון נהג צמוד.