הדרמה בקבינט: רגב דרשה לחקור הדלפות, הרמטכ"ל עזב

פרסום ראשון: בדיון הקבינט אתמול הפנתה רגב אצבע מאשימה לצבא ודרשה לחקור את ההדלפות, שלטענתה בוצעו גם מצה"ל ואגף המודיעין. במהלך דבריה, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי עזב את הדיון - במה שנתפס כמהלך מתריס בעיני חלק מהשרים ומהנוכחים. דובר צה"ל: "הרמטכ"ל עזב את הקבינט לצורך המשך ניהול פעילות מבצעית"

זמן צפייה: 01:16

פרסום ראשון: במהלך דיון הקבינט שהתנהל אתמול (שלישי) ואחרי העימות החריף בין השרים לרמטכ"ל בדיון הקודם, שרת התחבורה מירי רגב דיברה באריכות על הדלפות מתוך הקבינט. היא הפנתה אצבע מאשימה לצבא ודרשה לחקור את את ההדלפות, שלטענתה בוצעו גם מצה"ל ואגף המודיעין. במהלך דבריה, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי עזב את הדיון - במה שנתפס כמהלך מתריס בעיני חלק מהשרים ומהנוכחים. בצבא טוענים שלא כך הם הדברים, ובדיוק במהלך דבריה של רגב - הרמטכ"ל היה צריך לצאת להמשך ניהול המערכה.

גורם ביטחוני אמר לחדשות 13: "הרמטכ"ל יצא לנהל שיחה עם מפקד פיקוד הדרום, ללא קשר לדבריה של השרה רגב". בהמשך הקבינט דיברו שרים נוספים. השר בן גביר אמר: "אנחנו לא לומדים מטעויות ומתייחסים ללבנון כפי שהתייחסנו לעזה. חבל שהרמטכ"ל יצא מהחדר והוא לא כאן כדי לשמוע את הדברים".

הרמטכ״ל הרצי הלוי עם הלוחמים ברצועת עזה
הרמטכ״ל הרצי הלוי עם הלוחמים ברצועת עזה | צילום: דובר צה״ל

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הרמטכ"ל עזב את הקבינט לצורך המשך ניהול פעילות מבצעית".