ח"כ מהליכוד צייץ - ומחק: "לא התפלאתי שמחבלים צופים בערוץ 12"

בהתייחסות לעדויות של חטופים ששוחררו וסיפרו כי מחבלי חמאס צפו בחדשות בערוצים ישראליים, סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי אמר שהוא אינו מתפלא - ולאחר שמחק את הציוץ כתב בפוסט חדש: "לא הסתה ולא כלום". בחדשות 12 הגיבו: "תוגש תלונה במשטרה ובוועדת האתיקה של הכנסת"

חבר הכנסת ניסים ואטורי
חבר הכנסת ניסים ואטורי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שחטופים ששבו מעזה סיפרו כי מחבלי חמאס צופים בחדשות המשודרות בישראל, סגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), כתב אמש (שלישי) בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "לא התפלאתי כששמעתי שהמחבלים במנהרות צופים בערוץ 12". בחלוף זמן קצר חבר הכנסת מחק את הפוסט.

בתגובה לדברי ההסתה נגדם, חדשות 12 הודיעו כי בכוונתם להגיש תלונה למשטרה ולוועדת האתיקה של הכנסת. "ואטורי מעז להשוות בין מחבלים מתועבים שרצחו יותר מ-1000 ישראלים בדם קר ובאכזריות, לעיתונאים, מפיקים, צלמים ורבים אחרים שמשדרים כבר 52 יום מסביב לשעון", נכתב בהודעה שפורסמה מטעם חדשות 12, "אנחנו מצפים מראש הממשלה - יושב ראש מפלגתו של ואטורי - ויושב ראש הכנסת להתנער מהדברים".

לאחר שחברת החדשות פרסמה את תגובתה, ואטורי כתב בפוסט חדש: "לא הסתה ולא כלום. המסיתים היחידים כאן אלו ערוץ 12. אמת דיברתי. נפגש בכל ערכאה שתבחרו".

הציוץ של ניסים ואטורי שנחמק
הציוץ של ניסים ואטורי שנחמק
ניסים ואטורי נואם במליאת הכנסת. ברקע - יו"ר הכנסת אמיר אוחנה
ניסים ואטורי נואם במליאת הכנסת. ברקע - יו"ר הכנסת אמיר אוחנה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושבת ראש מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, כתבה בהתייחסות לדברים: "כבר שנים רבות שמכונת הרעל של נתניהו עובדת שעות נוספות להסית נגד התקשורת החופשית ונגד הדמוקרטיה". עוד הוסיפה: "עכשיו זו ההזדמנות של חדשות 12 להפסיק לתת לנתניהו להתעלל בתקשורת ולא לכפות על הצופים את נציגיו של נתניהו".

 

שלשום, תועד ואטורי כשהוא אורב מחוץ למליאת הכנסת למיליארדר אילון מאסק, שביקר בארץ. עוזרו של ואטורי חסם את דרכו של מאסק והורה לו להצטלם עם חבר הכנסת הזוטר - ששאל אותו במקביל מדוע נחסם החשבון שלו ברשת אקס, הנמצאת בבעלותו.