פרסום ראשון: מועמדת רה"מ לתפקיד ראש מערך ההסברה - כנרת בראשי

המועמדת המובילה של ראש הממשלה לראשות מערך ההסברה הלאומי היא עורכת הדין שעיקר פרסומה בשנים האחרונות נבע מהתגייסותה לטובת משפחת נתניהו. בראשי ידועה במתקפותיה נגד מערכת המשפט - וגם בזכות ציטוטים כמו "מי אמר שתחזית אשראי 'יציבה' היא דבר שלילי?"

זמן צפייה: 03:04

פרסום ראשון: המועמדת המובילה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות מערך ההסברה הלאומי היא עורכת הדין כנרת בראשי, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית. עיקר פרסומה של בראשי בשנים האחרונות נובע מהתגייסותה לטובת רה"מ נתניהו ומשפחתו, והיא תוקפת בחריפות את מערכת המשפט, הפרקליטות, את המחאה נגד המהפכה המשפטית, ומנהלת "אולפן פתוח" בו היא משדרת תעמולה בעד משפחת נתניהו.

הרבה גבות הורמו במשרד ראש הממשלה בעקבות הידיעה על מועמדותה של בראשי לתפקיד, שכן ראש מערך ההסברה הלאומי הוא בין התפקידים הרגישים והחשובים ביותר בממשלת ישראל. זהו למעשה יועץ התקשורת הבכיר שאחראי גם על דוברות משרד ראש הממשלה וגם על המהלכים ההסברתיים של מדינת ישראל - גם בארץ וגם בעולם.

Whatsapp Image 2023 04 11 At 0
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בין דבריה של בראשי בתקופה האחרונה נמצאים גם ציטוטים כמו "הפרקליטות מנצחת על חוקרים שמתעללים בנחקרים", על תחזית הדירוג של חברת "מודי'ס" אמרה: "מי אמר שתחזית 'יציבה' היא דבר שלילי?", והיא גם כינתה שורדת שואה "חצופה, ישראל הראשונה".