יומיים אחרי שמונה ליועץ: קלוגהפט פורש מקמפיין הליכוד

פחות מ-48 שעות לאחר שמנהל הקמפיינים מונה ליועץ מיוחדת לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הוא הודיע שהוא מוותר על המינוי לאחר שנמסר לו כי "יש התנגדות מגורמי חוץ והמינוי יתעכב"

זמן צפייה: 01:04

פחות מ-48 שעות אחרי שמנהל הקמפיינים משה קלוגהפט מונה ליועץ מיוחד לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לקראת קמפיין הליכוד בבחירות לכנסת ה-25, היום (שלישי) הוא הודיע כי הוא מוותר על המינוי. "תודה, מוותר על התפקיד", כתב קלוהפט בחשבון האינסטגרם שלו, "מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבוד איתו".

"חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד", הוסיף קלוגהפט, "נמסר לי שיש התנגדות מגורמי חוץ והמינוי יתעכב. אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי. חוזר ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות. אמשיך להיות חבר של כולם, מימין ומשמאל, וגאה בכך".

הודעת משה קלוגהפט שלא יצטרף לקמפיין הליכוד
הודעת משה קלוגהפט שלא יצטרף לקמפיין הליכוד | צילום: מתוך האינסטגרם של משה קלוגהפט

קלוגהפט שימש בעבר כיועץ אסטרטגי למועצת יש"ע, בעת שנפתלי בנט היה מנכ"ל המועצה, ולקראת בחירות 2013 ניהל את הקמפיין שלו לראשות הבית היהודי. בהמשך ניהל את קמפיין הבחירות של המפלגה והמשיך בתפקידו גם לקראת בחירות 2013. בשנת 2018 ייעץ מאחורי הקלעים בהתנדבות לתמר זנדברג בהתמודדותה על ראשות מרצ, וכשזה נחשף ספגה זנדברג ביקורת והתנצלה. בשנת 2020 שימש כיועץ לנתניהו, ולאחר שבנט נכנס לתפקיד ראש הממשלה הוא מונה ליועצו האסטרטגי.