הקרב על אבטחת בתי נתניהו: משרד רה"מ מתנגד לאבטח את שני הבתים

ראש האופוזיציה חזר בשבועות האחרונים להתגורר גם בביתו שברחוב עזה בירושלים, במקביל למגוריו בקיסריה, ובמשרד רה"מ פנו ללשכתו והביעו ביקורת לעל כך ששהותו במקביל בשני הבתים כרוכה בעלויות ניכרות

זמן צפייה: 01:46

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חזר בשבועות האחרונים להתגורר גם בביתו שברחוב עזה בירושלים, במקביל למגוריו בקיסריה, והעובדה הזאת מובילה להתנגשות בין משרד ראש ממשלה לבין לשכת נתניהו, כך פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית.

במשרד ראש הממשלה פנו בימים האחרונים בכתב ללשכת נתניהו, ודרשו שיצהיר באיזה בית הוא מתגורר, תוך שהם מביעים ביקורת לא מאוד מרומזת על כך ששהותו במקביל בשני הבתים כרוכה בעלויות ניכרות שנגזרות מכך.

ראש לשכתו של נתניהו, צחי ברוורמן, שיגר בחזרה מכתב זועם שהגיע לידי חדשות 13, ובו הוא מותח ביקורת על כך שנדרשה שנה כמעט כדי להשלים את ההתאמות האבטחתיות שייאפשרו לנתניהו להתגורר בביתו בירושלים, וגם כשהם כבר הושלמו - בסוף השבוע האחרון הוסרו הזקיפים שנמצאים שם.

נתניהו בוועדת החקירה
בנימין נתניהו | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תגובת לשכת נתניהו: "בזמן שמשרד ראש הממשלה זרק לפח 50 מיליון ש"ח ללא אישורים כדי לבצר את מעונו הפרטי של בנט ברעננה, ומשקיעים מיליונים בבתיהם של לפיד וגנץ, המשרד פועל בניגוד להנחיות שב"כ, ומונע מרה"מ לשעבר נתניהו את מעטפת האבטחה המינימלית לאבטחת מעונו בירושלים, כפי שנדרשה ע"י שב"כ, ועלותה זניחה. יש גבול לפעולות חסרות אחריות אלה, שמסכנות את חייו של מועמד מוביל לראשות ממשלה".