מוכתר: "הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה - שההורים שלי ימותו"

לאחר ש"הצל" חשף בעמוד הפייסבוק שלו כי ליו"ר מפלגת צעירים בוערים יש דירה בבעלותה, בניגוד להצהרותיה מאז נכנסה לחיים הפוליטיים, בריאיון ל"חדשות היום" היא אומרת כי הדירה שייכת להוריה ולא לה. "אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו"

זמן צפייה: 06:05

לאחר שאושיית הרשת יואב אליאסי ("הצל") חשף בעמוד הפייסבוק שלו כי להדר מוכתר יש דירה בבעלותה, בניגוד להצהרותיה לכל אורך מערכת הבחירות, היום (ראשון) התראיינה יו"ר מפלגת צעירים בוערים בתוכנית "חדשות היום", ואמרה כי הדירה לא שלה. "היא רשומה על שמי", אמרה מוכתר, "אבל זו דירה של ההורים שלי. אבא שלי שם את כל כספי הפנסיה שלו על הדירה הזאת והוא רשם אותה על שמי מהשיקולים שלו".

"הדרך היחידה שלי להשיג את הדירה הזאת היא שההורים שלי ימותו", הוסיפה מוכתר, "אני לא אקח את הדירה שהולכת לממן את ההורים שלי כשהם יהיו זקנים בשביל לגור בה. האלפיים ומשהו שקל שהם יקבלו מהשכירות, זה מה שייתן להם קצבה נורמלית בפנסיה. אני לא מתכוונת להשתמש בדירה".

"כל בן אדם שרץ לכנסת, באות המפלגות הגדולות ומטרגטות אותו שלא ייכנס למגרש שלהם", הוסיפה מוכתר, "אז ברור שמטרגטים אותי וברור שיש קמפיין של מיליונים נגדי, כי הם לא רוצים שינוי. הם רוצים שאתה תישאר באותו מקום שאתה נשאר בו כרגע ועשרים שנה תצביע לאותם אנשים".

הדר מוכתר
הדר מוכתר | צילום: חדשות 13

כזכור, מאז פרצה לתודעה במערכת הפוליטית הקפידה מוכתר לדבר על הקושי בקניית דירה, ואף טענה כי לעולם לא תגיע למצב שבו היא יכולה לרכוש דירה. המסמך שפרסם הבוקר "הצל" הראה כי היא חתומה כקונה של הדירה הממוקמת בחיפה שנרכשה ביולי 2021. מדובר בדירת 4 חדרים בגודל 56 מטר. גם בנסח הטאבו חתומה מוכתר כבעלת הדירה.

זו לא הפעם הראשונה שמוכתר מסתבך באי אמירת אמת. בחדשות 13 פורסם בשבוע שעבר כיצד מוכתר, שטענה כי מעוניינת לשבת עם כולם ותבחר במי ש"ייתן" לה יותר, שהיא מעוניינת בעצם לשבת בממשלה בראשות בנימין נתניהו. דבריה תועדו במצלמה נסתרת על ידי תחקירן חדשות 13. בנוסף, בשבוע שעבר נחשף גם כי פשקווילים שנתלו בבני ברק, ובסרטון טענה כי נתלו נגדה, הוכנו בכלל על ידה.