מהבושה בטקס - לקמפיין: הפעיל השנוי במחלוקת שמועסק בליכוד

פרסום ראשון: משה מירון, הידוע כמי שהשתתף בתליית שלטים עם הכיתוב "שמאלנים בוגדים" והפריע למהלך הטקס הממלכתי לנרצחי פעולות האיבה בהר הרצל, הועסק במטה השטח של הליכוד

זמן צפייה: 02:33

פרסום ראשון: אחד הפעילים היותר שנויים במחלוקת של הליכוד, משה מירון, הידוע כמי שהשתתף בתליית שלטים עם הכיתוב "שמאלנים בוגדים", הועסק במפלגה במערכת הבחירות האחרונה, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

באחד הרגעים שנצרבו היטב בטקסי יום הזיכרון האחרון, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נאלץ להפסיק את נאומו ולשתוק במהלך הטקס הממלכתי לנרצחי פעולות האיבה בהר הרצל. מי שבין היתר, ואולי בעיקר, צעק והפריע למהלך הטקס - הוא משה מירון, שהגיע לטקס במטרה להפריע ולצרוב בתודעה הציבורית את ההתנגדות הקשה לבנט ולממשלה.

קמפיין השטח של הליכוד
קמפיין השטח של הליכוד

בליכוד אומרים בתגובה כי הוא כבר לא מועסק במפלגה, אך מהנתונים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי נצבע תקציב להעסקתו בסכום של עשרות אלפי שקלים. גורמים בליכוד מסבירים שכבר באוגוסט האחרון הופסקה העסקתו אחרי שהתברר שמדובר באותו אדם שהתפרץ בטקס יום הזיכרון, ואומרים כי חלק ניכר מהתקציב שהוכן לו לא הגיע אליו, וכי הוא קיבל שכר עבור פחות מחודש של אלפי שקלים בלבד.