פרסום ראשון: ח"כ מירי רגב עובדת על ספר חדש

בשיאה של מערכת הבחירות, חברת הכנסת שכיהנה בעבר כדוברת צה"ל והייתה חברת קבינט עובדת על ספר חדש שיעסוק בקורות חייה ובשירותה הצבאי. לשם כך היא פנתה לארכיון צה"ל בבקשה לקבלת גישה אליו, כדי לקבל מסמכי צה"ל מתקופת שירותה - שם בוחנים את בקשתה

זמן צפייה: 01:15

הספר הסודי של מירי רגב: בשיאה של מערכת הבחירות, נרשם טרנד חדש בקרב בכירים הליכוד: כתיבת ספר. בימים אלו, ח"כ הכנסת מירי רגב, שכיהנה בעבר כדוברת צה"ל והייתה חברת קבינט, עובדת על ספר חדש שיעסוק בקורות חייה, ובהרחבה על שירותה הצבאי, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

יצוין כי לא מעט אירועים אירועים משמעותיים בקורות המדינה, אירעו באותן שנים בהן כיהנה כדוברת צה"ל ביניהן מלחמת לבנון השנייה, ההתנתקות, חטיפת גלעד שליט ועוד. כדי להמשיך בתהליך הכתיבה, ח"כ רגב פנתה בימים האחרונים לארכיון צה"ל בבקשה לקבלת גישה לארכיון, כדי לקבל מסמכי צה"ל ביניהם גם מסמכים מסווגים, מתקופת שירותה. לפי שעה, הדבר נמצא תחת בחינתו של משרד הביטחון.

חברת הכנסת מירי רגב בתקופתה כדוברת צה''ל
חברת הכנסת מירי רגב עת שכיהנה כדוברת צה''ל

מח"כ מירי רגב נמסר בתגובה: "חברת הכנסת אכן כותבת ספר. שמחה שזה מעורר עניין - תיאלצו להתאזר בסבלנות". במקביל, בסביבתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מאשרים כי הספר האוטוביוגרפי שכתב "ביבי - סיפור חיי" עתיד להתפרסם בעוד כשבועיים - ימים אחדים לפני קיום הבחירות.