רגב: "כל כך הרבה מפונים במלונות במימון המדינה, תודה לאל"

שרת התחבורה שברה שיאים של ניתוק, כאשר בריאיון ברדיו קול חי אמרה: "הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים, כל כך הרבה תושבים במלונות במימון המדינה" | האזינו

שרת התחבורה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

שרת התחבורה מירי רגב שברה הערב (שלישי) שיאים של ניתוק, כאשר בריאיון לאבי מימרן ברדיו קול חי אמרה כי "הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים, כל כך הרבה תושבים במלונות במימון המדינה, שמה תקציבים לשיקום הצפון והדרום. ורכבת מאילת לקריית שמונה. נכון יש פערים, אבל צריך להגיד תודה לאל".

בציוץ של מפלגת "יש עתיד" נכתב בתגובה: "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב". חברת הכנסת שרון ניר (ישראל ביתנו) כתבה: "מירי, לפני שאת מממנת קו רכבת מקרית שמונה לאילת, כדאי לוודא שיהיה מי שיסע בה. אני מזמינה אותך לבקר בבתי המלון ולשמוע ממקור ראשון מהמפונים מה הם מעדיפים - חדר מטר על מטר במלון או לשוב לבתיהם בבטחה. אני ממליצה בחום לך ולכל הממשלה לעבור דחוף ״בוחן מציאות״. הדבר הכי מדהים שהממשלה הזאת יכולה לעשות עבור אזרחי ישראל זה להתפטר".

אתמול פורסמו במהדורה המרכזים גילויים חדשים בתחקיר "המקור" אודות השרה רגב, ונחשפה התערבות יוצאת דופן של צמרת משרדה לטובת אדם המקורב לליכוד. לפי סקר חדשות 13, 51% מהציבור סבורים כי רה"מ בנימין נתניהו צריך לפטר את רגב, ורוב גדול בציבור תומך בפתיחת חקירה פלילית נגדה בעקבות הממצאים שעלו בתחקיר.