ראש עיריית ק"ש על תחקיר המקור: "אושרה תכנית - ופתאום התקציב בוטל"

תחקיר "המקור" אודות שרת התחבורה ממשיך לעורר סערה, ובריאיון לגלי צה"ל סיפר ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן: "אושרה תכנית לשיפוץ כבישים בעיר - ואחרי שנה פתאום הודיעו לנו שהתקציבים בוטלו, אולי כי היה מועמד ליכוד שהתמודד נגדי". הוא הוסיף כי מאז לא הצליח להיפגש עם השרה: "אני לא יודע מה הסיבות, אולי כי היה מועמד ליכוד שהתמודד נגדי". הערב בערוץ 13 ישודר החלק השני בתחקיר

זמן צפייה: 02:12

תחקיר "המקור" אודות שרת התחבורה מירי רגב ממשיך לעורר סערה, והבוקר (ראשון) התראיין ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן בתוכניתם של ספי עובדיה ויניר קוזין בגלי צה"ל, וסיפר כי "אושרה תכנית לשיפוץ מספר כבישים בעיר - ואחרי שנה פתאום הודיעו לנו שהתקציבים בוטלו". הוא הוסיף כי מאז לא הצליח להיפגש עם השרה: "אני לא יודע מה הסיבות, אולי כי היה מועמד ליכוד שהתמודד נגדי".

החלק השני בתחקיר ישודר הערב אחרי המהדורה המרכזית בערוץ 13.

אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה
אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסוף השבוע פורסם לראשונה בחדשות 13 כי היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה צפויה להורות למשטרה לפתוח בבדיקת הפרטים שהתגלו בתחקיר בנוגע להתנהלות לשכת שרת התחבורה מירי רגב. גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק ששוחחו עם חדשות 13 הבהירו: "מהתחקיר עולה ריח חריף של ריקבון ושחיתות, ותמונה של חשד למעשים פליליים". ההערכה כעת היא שלאחר בדיקת הממצאים, היועמ"שית תורה על פתיחה של חקירה פלילית.

שרת התחבורה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה כבר הודיעה כי החלה בבחינה ראשונית של החשדות שהועלו בתחקיר, ומדוברות המשטרה נמסר: "מכלול הנושאים נבחנים על ידי כלל הגורמים הרלוונטים". בימים הקרובים תיערך במשטרה ישיבה, יחד עם גורמים בכירים בפרקליטות, במטרה לקבוע את הצעדים הבאים.