דו"ח הבריאות של נתניהו פורסם: "מצבו הבריאותי תקין לחלוטין"

בדו"ח, שפורסם על ידי לשכתו של ראש הממשלה, נכתב כי נתניהו "יציב לחלוטין מבחינה לבבית", ואף כי הוא "אינו תלוי בקוצב הלב" שהושתל בגופו. בחודש יולי, רה"מ פונה לבי"ח לאחר שהתעלף בביתו, וכשבוע לאחר מכן עבר ניתוח להשתלת קוצב לב - לאחר שרופאיו סברו כי הוא נמצא בסכנת חיים

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לשכת ראש הממשלה פרסמה היום (ראשון) את דו"ח הבריאות השנתי של הצוות הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו נטען כי "מצבו הבריאותי תקין לחלוטין". עוד צוין בדו"ח כי "במהלך השנה שעברה רה"מ עבר בדיקות שגרתיות שנתיות, בלא כל ממצא חריג", ונוסף כי מאז השתלת קוצב הלב בגופו של רה"מ, "לא התרחשו הפרעות קצב או אירועים נוספים".

עוד נכתב בדו"ח הבריאות על מצבו הרפואי של רה"מ נתניהו כי "ראש הממשלה יציב לחלוטין מבחינה לבבית, ואינו זקוק לטיפול נוסף מלבד מעקב שגרתי". כמו כן, הוסף כי נתניהו "אינו תלוי בקוצב הלב" שהושתל בגופו לפני מספר חודשים.

רה"מ נתניהו בבית החולים שיבא-תל השומר
רה"מ נתניהו בבית החולים שיבא-תל השומר

כזכור, באמצע חודש יולי האחרון הגיע ראש הממשלה לחדר המיון בבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שחש ברע והתלונן על כאבים בחזה. ככל הידוע, הוא התעלף בביתו שבקיסריה - שם הוחלט לפנותו לבית החולים. בתחילה, טען נתניהו שהוא אושפז מכיוון שהוא סובל מהתייבשות. גורמים בסביבת נתניהו אמרו: "כרגע אין צורך בנבצרות או במינוי ממלא מקום".

כשבוע לאחר מכן, רה"מ נתניהו עבר בהצלחה ניתוח להשתלת קוצב לב. הוא הובהל לבית החולים שיבא תל השומר בפעם השנייה תוך שבוע בלבד, כאשר המכשיר שהותקן לניטור קצב ליבו התריע על הפרעה. רופאיו של נתניהו סברו כי הוא נמצא בסכנת חיים, ולאחר מכן הוחלט להבהיל אותו לבית החולים.