ליברמן סירב לברך את רגב: "אני אומר 'שבוע טוב' רק לבני אדם"

יו"ר ישראל ביתנו התראיין ל"מטה המרכזי", וביציאתו מהאולפן סירב להשיב לברכתה של שרת התרבות. התקרית עוררה סערה, ונתניהו כתב בטוויטר: "התנהגות לא אנושית ולא מכובדת" • צפו בעימות

זמן צפייה: 00:56

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סירב לברך את השרה מירי רגב (הליכוד) כשזו הגיעה להתראיין במטה המרכזי הערב (שבת). רגב נכנסה לאולפן המטה ואמרה: "אני אמרתי לו שבוע טוב ובשורות טובות והוא מעדיף לא לענות אז בכל זאת אני אומרת לך - שבוע טוב ובשורות טובות". ליברמן בתגובה אמר כי הוא "עונה שבוע טוב רק לבני אדם", ויצא מהאולפן.

בהמשך, בעקבות התקרית, רגב כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך שידור חי במטה המרכזי. לאמירה השובניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים אמיר אוחנה התייחסו בעקיפין לאירוע וכתבו בחשבון הטוויטר שלהם שבוע טוב למירי רגב.

בהמשך, נתניהו התייחס בשנית וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד לו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד".

גם שר הפנים אריה דרעי הגיב לעימות בין השניים וכתב בחשבון הטוויטר: "לאחר שח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן לאולפן הטלוויזיה של אילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: 'אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם'. ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!".