לפיד על קמפיין נתניהו באנגלית: "זו בושה וחרפה"

בישיבת הסיעה של מפלגתו, התייחס שר החוץ לשיחות הגרעין בווינה ותקף את ראש האופוזיציה: "לא זוכר פגיעה כזו בתזמון כזה". על המתווה לפיצוי ענף התיירות: "הממשלה נתנה ותתן לנפגעים, לא חושב שיש מאות אלפים בבידוד"

זמן צפייה: 00:47

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, התייחס היום (שני) במהלך ישיבת סיעתו לשיחות הגרעין בווינה ותקף את נתניהו: "כשישראל נלחמה בהסכם הגרעין, אני הייתי יו"ר האופוזיציה ועמדתי לצד הממשלה. ועכשיו, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מנהל קמפיין באנגלית נגד מדינת ישראל. לא זוכר פגיעה כזו בתזמון כזה. זו בושה וחרפה וכל פטריוט ישראלי צריך לגנות את זה".

בהמשך, התייחס שר החוץ למתווה הפיצויים לענף התיירות ואמר: "הממשלה נתנה ותתן פיצוי לנפגעים ממגפת הקורונה, אנחנו נעמוד על כך. אני לא חושב שיש מאות אלפי אנשים בבידוד כרגע ואני לא חושב שיש סגרים". בתוך כך, על קמפיין עובדי משרד החוץ נגדו, השיב לפיד: "אני בעד חופש הביטוי ואין לי בעיה עם הסרטון. היתרון הכי גדול שלנו הוא כשאנחנו עושים טעות - אז הולכים לתקן אותה".

יאיר לפיד
יאיר לפיד | צילום: רויטרס

גם שר האוצר אביגדור ליברמן נשא דברים בישיבת סיעת ישראל ביתנו: "אנחנו רואים את מצב התחלואה ולכן אני חוזר ואומר - אסור לזלזל באומיקרון ולהקל ראש' אלא חייבים להתייחס לגל הנוכחי בשיא הרצינות. הכל תלוי בהתנהגות והאחריות של אזרחי ישראל. המספרים של היום מאפשרים לנו לשמור על משק פתוח". בהתייחסו למצב הכלכלי, אמר ליברמן: "נכון לסוף שנת 2021 נפתחו יותר עסקים חדשים מאשר נסגרו, וזה עוד סימן לכלכלה שנמצאת בצמיחה".