תתחרה על קולות העולים: מנכ"לית ימינה לשעבר מקימה מפלגה

פרסום ראשון: סטלה ויינשטיין צפוייה להגיש עד מחר בחצות רשימה שתתמודד בבחירות הקרובות. וינשטיין שימשה בעברה כמנהלת לשכתו של אביגדור ליברמן. שר האוצר רמז לאחרונה כי מוקמת רשימה שמטרתה "לנגוס במצביעים"

סטלה וינשטיין
סטלה וינשטיין | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

סטלה ויינשטיין, מנכ"לית ימינה לשעבר, צפויה להגיש במהלך היומיים הקרובים רשימה שתתמודד בבחירות הקרובות. כך נודע היום (רביעי) לחדשות 13.

ויינשטיין, אשת עסקים שניהלה בעבר רשת מכוני כושר והובילה את מחאת ענף בתקופת הקורונה, הייתה בעבר גם מנהלת לשכתו של אביגדור ליברמן כשר חוץ. בהמשך עברה למפלגת ימינה ושימשה כמנכ"לית המפלגה עד להתפטרותה עם התפזרות הכנסת האחרונה.

נפתלי בנט וסטלה ויינשטיין
ויינשטיין עם בנט בעת כהונתה כמנכ''לית ימינה | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

שר האוצר אביגדור ליברמן
ייפגע בקולות? שר האוצר אביגדור ליברמן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונים בחנה ויינשטיין התמודדת בראשות מפלגה שתפנה לקולות של בני 40-30, בדגש גם על אוכלוסיית העולים שאותה ייצגה גם בימינה ופעלה רבות סביב משבר הפליטים מאוקראינה כשהקימה חמ"ל סיוע מיוחד.

לפני כמה שבועות פרסם יו"ר ישראל ביתנו ליברמן פוסט בפייסבוק ובו רמז שיש מי שמנסה להתמודד מולו כדי לפגוע בקולות מצביעיו. "תמיד איכשהו רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה", כתב ליברמן.