יו״ר ועד עובדי קק״ל קרא לעובדים: התפקדו לליכוד

חברי קרן קימת לישראל קיבלו מכתב שבו הם נקראו להצטרף למפלגת השלטון, כדי להגדיל את כוח ההשפעה על החלטות שיתקבלו לגבי הארגון. "לעצור גזירות שההשלכות שלהן יהיו באופן ישיר על העובדים"

 משרדי קרן קיימת לישראל
משרדי קרן קיימת לישראל | צילום: חדשות עשר

יו"ר ועד העובדים של קק"ל, ישראל גולדשטיין, שלח מכתב לעובדי הארגון שבו קרא להם להתפקד למפלגת הליכוד – כך נודע היום (שני) לחדשות 13. "הגיע העת להשפיע במקום ששם התקבלו ההחלטות לגבי קק"ל, שהמשמעות שלהן יכולה להיות הרסנית כלפינו תוך כדי השפעה ישירה עלינו, העובדים", נכתב.

"הדיונים על קק"ל כבר החלו ואנו מנסים להשפיע ולהכניס בהסכמים קואליציוניים של המפלגות את השמירה על קק"ל", כתב גולדשטיין. "ההתפקדות שלכם לליכוד תיתן לנו בארגון העובדים את יכולת ההשפעה והיכולת לעצור גזירות שההשלכות שלהן יהיו באופן ישיר על העובדים. ההתפקדות שלכם ושל חבריכם ומשפחה יתנו לנו את הכוח לשמור על קק"ל בכל ממשלה שתקום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גנץ על חקירת ההדלפות: "לא היו ולא יהיו פיצולים בכחול לבן"

איחודים, פיצולים – וחזרות מפתיעות: חודש לבחירות – תמונת מצב

סקר חדשות 13: הליכוד וכחול לבן בתיקו; ימינה – השלישית בגודלה

סמל קק"ל
קק''ל | צילום: קק''ל

יו"ר ועד העובדים האיץ בהם לפעול לפי בקשתו: "ההתפקדות היא דחופה ומסתיימת ביום רביעי, ולכן התפקדו עוד היום והעבירו את הטפסים ליושבי ראש הוועדים. כך נשמור עליכם ועל קק"ל כפי שאנו עושים עושים זאת ביום יום, בשקט ומבלי להלחיץ אתכם".

עם זאת הוסיף בסוף כי "אין בהודעה זו חובה או לחץ על מי מהעובדים להתפקד. אני מאמין בכל ליבי שהינכם מבינים את מהלכי ארגון העובדים ולא חשוב מאיזה רקע פוליטי אתם מגיעים".